Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekologia coraz ważniejsza dla polskich firm

  • Autor: Interia.pl
  • Data: 18-10-2008, 15:57

Ponad 20 proc. klientów w krajach Europy Zachodniej jest gotowych zapłacić więcej za produkt ekologiczny. według ocen organizatorów konkursu "Firma Bliska Środowisku", rosnący popyt na ekologię zmienia myślenie o niej także w polskich firmach - informuje serwis Interia.pl.

Według organizatora konkursu, Europejskiego Forum Odpowiedzialności Ekologicznej (EFOE), na to, czy kupowany produkt jest ekologiczny, zwraca uwagę połowa klientów w krajach rozwiniętych; także w Polsce. 20 proc. zgadza się więcej płacić za towar, mając gwarancję, że powstaje on w sposób przyjazny dla środowiska.

O tym, że ten trend dostrzegają również polskie firmy, świadczą wyniki audytów przeprowadzonych w ramach dwóch pierwszych edycji konkursu. Okazuje się, że coraz więcej rodzimych przedsiębiorstw konkuruje na zachodnim rynku właśnie za pomocą strategii ekologicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH