Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Ekonomiczny poniedziałek: Na EEC 2019 porozmawiamy o przyszłości rynku spożywczego w Polsce (wideo)

Jak nadążyć za świadomym i wymagającym konsumentem, czy młodzi zrewolucjonizują rynek spożywczy, jakie będą nowe potrzeby i jak przygotować strategie marketingowe? O tym eksperci i prezesi firm będą dyskutować podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (13-15 maja).

Ekonomiczny poniedziałek: Na EEC 2019 porozmawiamy o przyszłości rynku spożywczego w Polsce (wideo)
ekonomiczny poniedziałek
fot. materiały prasowe PTWP

15 maja 2019 r. w godzinach 11.30-13.00 odbędzie się debata pt. "Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego". Będziemy rozmawiać m.in. o tym, że decyzje biznesowe znajdują się obecnie na karuzeli trendów, strategie marketingowe muszą być dopasowane do konsumentów, więc znane marki prezentują się w nowej odsłonie. Poznamy też przykłady nowych produktów, nowych potrzeb i nowych opakowań, a także porównamy innowację z tradycją.

Udział w dyskusji potwierdzili już:

·        Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food
·        Maciej Herman, dyrektor zarządzający, Lotte Wedel
·        Agnieszka Kubera, Managing Director, Products, Accenture
·        Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający, Corporate Finance, CRIDO
·        Marek Moczulski, prezes zarządu, Bakalland SA 
·        Krzysztof Pawiński, prezes zarządu, Grupa Maspex

Debatę poprowadzi Adam Tubilewicz, dziennikarz portalspozywczy.pl.

AGENDA I MOŻLIWOŚĆ REJESTRACJI NA WWW.EECPOLAND.EU.

- Obecne trendy na rynku żywności powodują, że polscy producenci żywności stają przed nowymi wyzwaniami. Powinni i starają się oferować konsumentom nowe produkty, które często mają znamię produktów niszowych – mówi redakcji portalspozywczy.pl, Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający odpowiedzialny za Corporate Finance w CRIDO.

 

Zdaniem prezesa Purella Superfoods, wciąż rośnie grupa świadomych konsumentów. - Mocno analizujemy trendy na rynku spożywczym w Polsce. Grupa świadomych konsumentów stale rośnie, ale wciąż z niewielkiej grupy bazowej - mówi Michał Czerwiński.

- Konsument i jego oczekiwania to nie wyzwanie to przyjemność. Konsument znajduje się w centrum uwagi i życia każdej firmy - mówi Marek Moczulski, prezes Grupy Bakalland.

więcej informacji:

EEC 2019 RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT    /    trendy 2019 RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    ekonomiczny poniedziałek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.