Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Biznes i technologie

Ekonomiczny poniedziałek: O rozwijających się start-upach w polskiej branży spożywczej (wideo)

Strona 2 z 2


Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 25-11-2019, 06:21

Czyli to jest ten podstawowy element – produkt, który rozwiązuje realny problem i na który jest realne zapotrzebowanie na rynku.

Drugim elementem, który ma ogromne znaczenie dla sukcesu firmy, a przez to również możliwość pozyskania finansowania czy zainteresowania dostawców, czy kolejnych inwestorów, to jest sam zespół, który powinien pokrywać sowimi kompetencjami potrzeby, które są w danym obszarze np. jeżeli potrzebne jest skuteczne sprzedawanie produktu kanałami nowoczesnymi marketingowymi, gdzie grupą docelową jest konsument końcowy, czyli mamy produkt B2C, to kluczowe są kompetencje marketingowo-sprzedażowe. Natomiast, gdy potrzebą jest produkt sam w sobie, który ma jakieś właściwości związane z jakimś unikalnym badaniem, czy stworzeniem jakiegoś unikalnego ip, technologii czy biotechnologii,i to te kompetencje związane z możliwością realizacji tych badań, czy odpowiednia osoba która ma odpowiednie kompetencje biotechnologiczne musi być w takim zespole.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

start-up RSS ALERT    /    start-upy w Polsce RSS ALERT    /    Marcin Woźniak RSS ALERT    /    finansowanie start-upów RSS ALERT    /    Venture Capital AgriTech Hub RSS ALERT    /    AgriTech Hub RSS ALERT    /    ekonomiczny poniedziałek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.219.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.