REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ekspert Asseco BS: Branża spożywcza szuka nowych rozwiązań

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-08-2015, 14:07
Ekspert Asseco BS: Branża spożywcza szuka nowych rozwiązań
Marek Jóźwik, zastępca dyrektora Działu Wdrożeń Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions (fot. mat.pras.)

Branża spożywcza stale poszukuje nowych rozwiązań, które pomogą nie tylko zoptymalizować i wesprzeć wewnętrzne procesy biznesowe w firmach, ale przede wszystkim wpłyną na wzrost sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Jóźwik, zastępca dyrektora Działu Wdrożeń Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions.

REKLAMA

W rozwiązania zwiększające sprzedaż producenci nie boją się inwestować, niezależnie od sytuacji rynkowej. - Segment FMCG jest jednym z najlepiej zinformatyzowanych w Polsce, biorąc pod uwagę narzędzia informatyczne wsparcia sprzedaży klasy SFA czy rozwiązania integracyjne, które umożliwiają wymianę danych pomiędzy producentami oraz ich partnerami handlowymi. Z tego typu systemów użytkownicy korzystają od wielu już lat, obecnie zaś widzimy tendencję inwestowania w ich rozwój technologiczny oraz funkcjonalny - komentuje Marek Jóźwik.

W obszarze SFA obecnie coraz bardziej popularne staje się wdrażanie rozwiązań opartych o technologie dotykowe, pracujących na nowoczesnych smartphona’ch czy tabletach. Tego typu systemy są w stanie zaoferować większy niż dotychczas zakres możliwości wsparcia terenowych sił przedstawicielskich. Chodzi tu przede wszystkim o zmianę filozofii, bardziej ergonomiczny interfejs czy wreszcie dostęp do szeregu standardowych, aczkolwiek bardzo użytecznych aplikacji, takich jak mapy, e-mail, kamera, kalendarz czy aparat fotograficzny.

- Nowe oprogramowanie umożliwia znacznie większy dostęp do różnego rodzaju multimediów. Najbardziej zaawansowane na rynku systemy SFA, takie jak np. oferowany przez nas Mobile Touch, potrafią też mocniej integrować i efektywniej wykorzystywać informacje ze źródeł zewnętrznych. Ich znaczącą przewagą jest również możliwość elastycznego kreowania procesów biznesowych - podkreśla ekspert Asseco Business Solutions.

- Klienci poszukują obecnie też możliwości wdrażania nowych narzędzi, które zwiększą efektywność pracy ich przedstawicieli handlowych oraz umożliwią stymulowanie sprzedaży w sklepach. Odpowiedzią na te potrzeby są na przykład dostępne na naszej platformie Mobile Touch rozwiązania: Retail Actvity Optimization oraz Perfect Store. Od jakiegoś czasu rośnie również bezpośrednie zaangażowanie kadry menedżerskiej w działania terenowe, szczególnie w obszarze egzekucji, kontroli czy treningu. Na przykład korzystając z funkcji coachingowo-kontrolnych systemu Mobile Touch osoby zarządzające, praktycznie na każdym poziomie struktury organizacyjnej, są w stanie na bieżąco nadzorować czy weryfikować pracę swoich handlowców, a także wyznaczać cele, w zależności od sytuacji i w wybranych okresach czasu - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH