Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert Asseco BS: Branża spożywcza szuka nowych rozwiązań

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-08-2015, 14:07
Ekspert Asseco BS: Branża spożywcza szuka nowych rozwiązań
Marek Jóźwik, zastępca dyrektora Działu Wdrożeń Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions (fot. mat.pras.)

Branża spożywcza stale poszukuje nowych rozwiązań, które pomogą nie tylko zoptymalizować i wesprzeć wewnętrzne procesy biznesowe w firmach, ale przede wszystkim wpłyną na wzrost sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Jóźwik, zastępca dyrektora Działu Wdrożeń Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions.

W rozwiązania zwiększające sprzedaż producenci nie boją się inwestować, niezależnie od sytuacji rynkowej. - Segment FMCG jest jednym z najlepiej zinformatyzowanych w Polsce, biorąc pod uwagę narzędzia informatyczne wsparcia sprzedaży klasy SFA czy rozwiązania integracyjne, które umożliwiają wymianę danych pomiędzy producentami oraz ich partnerami handlowymi. Z tego typu systemów użytkownicy korzystają od wielu już lat, obecnie zaś widzimy tendencję inwestowania w ich rozwój technologiczny oraz funkcjonalny - komentuje Marek Jóźwik.

W obszarze SFA obecnie coraz bardziej popularne staje się wdrażanie rozwiązań opartych o technologie dotykowe, pracujących na nowoczesnych smartphona’ch czy tabletach. Tego typu systemy są w stanie zaoferować większy niż dotychczas zakres możliwości wsparcia terenowych sił przedstawicielskich. Chodzi tu przede wszystkim o zmianę filozofii, bardziej ergonomiczny interfejs czy wreszcie dostęp do szeregu standardowych, aczkolwiek bardzo użytecznych aplikacji, takich jak mapy, e-mail, kamera, kalendarz czy aparat fotograficzny.

- Nowe oprogramowanie umożliwia znacznie większy dostęp do różnego rodzaju multimediów. Najbardziej zaawansowane na rynku systemy SFA, takie jak np. oferowany przez nas Mobile Touch, potrafią też mocniej integrować i efektywniej wykorzystywać informacje ze źródeł zewnętrznych. Ich znaczącą przewagą jest również możliwość elastycznego kreowania procesów biznesowych - podkreśla ekspert Asseco Business Solutions.

- Klienci poszukują obecnie też możliwości wdrażania nowych narzędzi, które zwiększą efektywność pracy ich przedstawicieli handlowych oraz umożliwią stymulowanie sprzedaży w sklepach. Odpowiedzią na te potrzeby są na przykład dostępne na naszej platformie Mobile Touch rozwiązania: Retail Actvity Optimization oraz Perfect Store. Od jakiegoś czasu rośnie również bezpośrednie zaangażowanie kadry menedżerskiej w działania terenowe, szczególnie w obszarze egzekucji, kontroli czy treningu. Na przykład korzystając z funkcji coachingowo-kontrolnych systemu Mobile Touch osoby zarządzające, praktycznie na każdym poziomie struktury organizacyjnej, są w stanie na bieżąco nadzorować czy weryfikować pracę swoich handlowców, a także wyznaczać cele, w zależności od sytuacji i w wybranych okresach czasu - dodaje.

KOMENTARZE

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 987) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.