REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ekspert: Dobre opakowanie premium to zawsze pewny zysk

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-10-2015, 15:39
Ekspert: Dobre opakowanie premium to zawsze pewny zysk
fot. shutterstock

- Dobre opakowanie premium to pewny zysk. Działa tu tzw. „efekt szminki”. Te produkty kupują nie tylko zamożni. Często największym orędownikiem premium są osoby chcące po prostu się dowartościować - mówi mgr inż. Bartosz Fiszer z firmy FDESIGN, specjalizującej się w projektowaniu opakowań spożywczych.

REKLAMA

- Analizując wyniki badań rynku widać, że zachodnia Europa się na to już troszkę uodporniła, może za wyjątkiem Włoch. Potem długo, długo nic i... Polska! Dalej są już tylko kraje byłego bloku wschodniego. Także w Polsce jest obecnie bardzo chłonny rynek na tego typu rzeczy - twierdzi Bartosz Fiszer z firmy FDESIGN, specjalizującej się w projektowaniu opakowań spożywczych.

Jaką funkcję powinno pełnić opakowanie premium? Jaka jest jego rola?

- Rolą opakowania premium jest przyciągnąć bardziej konsumenta i zachęcić go do wydania na produkt więcej, dając mu to przyjemne poczucie, że dostał coś więcej (czyli że jest lepszy niż inni). Dla producenta zaś funkcją dobrze przemyślanego opakowania premium jest, mówiąc wprost, zapewnić sobie jeszcze większy zysk. Najlepiej zarabia się bowiem na dobrach luksusowych - dodaje ekspert.

Czym charakteryzuje się opakowanie premium dla produktów spożywczych?

- Opakowanie premium to przede wszystkim jakość wykonania premium i materiały premium. Na przykład: mamy produkt w kartoniku, ale wprowadzamy jego wersję premium. Stosujemy więc karton lepszej sztywności, lepszej bieli, do tego wprowadzamy złote uszlachetnienia i ciekawy sposób zamknięcia całości. Nie da się natomiast zrobić opakowania premium wyłącznie zmieniając szatę graficzną na tym, co jest. Produkty firmy Apple, a więc absolutne premium naszych czasów, to przecież proste designersko, białe urządzenia elektroniczne. Ale jakie wykonanie, co za precyzja i jakość materiałów! Wiele firm, również spożywczych,  próbuje ten trend mody na biel skopiować. Pojawiły się nawet pulpety w słoiku z białą etykietą. Ale właśnie na takim przykładzie można się boleśnie przekonać, że nie wszystko co białe, jest od razu Applem. Premium charakteryzuje się przede wszystkim wyższą jakością, dając to specyficzne odczucie klientowi, ze kupił coś lepszego - twierdzi Bartosz Fiszer.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH