REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ekspert Hicron: FMCG chce badać zwyczaje zakupowe klientów

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-09-2015, 15:08
Ekspert Hicron: FMCG chce badać zwyczaje zakupowe klientów

Wdrożenia nowych lub rozwój istniejących rozwiązań informatycznych są dziś traktowane jako naturalna inwestycja we właściwe funkcjonowanie firmy. Sektor FMCG jest tez szczególnie otwarty na nowe rozwiązania pomagające zarówno zwiększyć sprzedaż, jak i np. poznać zwyczaje zakupowe klientów - zwraca uwagę Michał Guzek, Managing Partner w Hicron.

REKLAMA

Stąd rosnące nakłady na rozwiązania z najwyższej technologicznej półki, jak np. beacony śledzące ruch klientów w sklepach stacjonarnych i komunikujące się bezpośrednio ze smartfonami kupujących, rozwiązania oparte o Big Data, pozwalające na złożone analizy zachowań klientów w sieci, czy choćby wykorzystanie możliwości telemetrii do bezprzewodowych odczytów liczników mediów w sieciach handlowych.

- Po wsparcie technologiczne chętnie sięgają te firmy, którym zależy na budowaniu przewagi konkurencyjnej w oparciu o IT, zarówno przy pomocy rozwiązań wspomagających zarządzanie (ERP), jak i np. platform e-commerce, służących zakupom online. Informatyzacja i automatyzacja pewnych procesów to jednak przede wszystkim znaczne ułatwienie zarządzania firmą, zwłaszcza w segmencie dóbr szybkozbywalnych, gdzie liczą się czas i elastyczność - komentuje Michał Guzek.

- Warto także wspomnieć, że w niektórych firmach rozwój infrastruktury informatycznej prowokuje współpraca z np. z sieciowymi odbiorcami, którzy wymagają pewnego „minimum technologicznego” przy procesach realizacji dostaw czy obiegu dokumentów - dodaje.

Mówi się, ze najcenniejsza w biznesie jest informacja. W świecie współczesnego biznesu równie ważne jest, aby właściwe informacje otrzymać szybko i niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. - Smartfony i tablety nie spełniają już tylko funkcji rozrywkowej. Z pomocą rozwiązań informatycznych możemy je zamienić w pełni funkcjonalne narzędzia do obsługi procesów sprzedażowych, zarządzania magazynem, prezentacji ofert handlowych czy wykorzystać jako mobilne POS boxy - wskazuje Managing Partner w Hicron.

Jego firma od kilku lat kładzie nacisk na technologie mobilne, upatrując w nich ogromnej wagi dla biznesu. - Wdrażamy i tworzymy rozwiązania, które, np. w połączeniu z centralnym systemem ERP, znacząco rozszerzają możliwości środowiska IT w firmie zaznacza ekspert.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH