Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: Przedsiębiorstwa powinny tworzyć komórki bezpieczeństwa

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 29-11-2012, 11:00
Ekspert: Przedsiębiorstwa powinny tworzyć komórki bezpieczeństwa

Branża spożywcza narażona jest nie tylko na działanie agencji szpiegowskich, ale i na inne coraz to bardziej wyszukane czyny nieuczciwej konkurencji. Jedyną skuteczną metodą dzięki, której można ustrzec przedsiębiorstwo przed działaniem nieuczciwej konkurencji jest stworzenie tzw. parasola ochronnego w postaci profesjonalnej komórki bezpieczeństwa, której zadaniem jest dbanie o właściwy obieg informacji wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Michał Rapacki z Business Security Agency (BSA).

Podkreśla, że oficer bezpieczeństwa odpowiedzialny jest za ochronę najbardziej sensytywnych informacji przedsiębiorstwa. Przykładowo, bierze on udział w procesie rekrutacji, gdzie przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi psychologicznych, oficer bezpieczeństwa jest w stanie wyeliminować osoby podatne na czynnik korupcyjny. Komórki bezpieczeństwa na polskim rynku coraz częściej funkcjonują na zasadach outsourcingu tym samym nie obciążając budżetu przedsiębiorcy.

- W prowadzonej działalności Detektywistycznego Wywiadu Gospodarczego detektywi BSA Sp. z o.o. w okresie ostatnich dwóch lat odnotowali wzrost działalności agencji czarnego PR, których celem jest deprecjonowanie przedsiębiorstwa poprzez wprowadzanie w błąd opinii publicznej, co do jakości konkretnego towaru - mówi Mirosław Klepaczewski z BSA. Agencje takie również przeprowadzają prowokacje w wyniku, których ujawniane są np. informacje o insektach w artykułach spożywczych czy inne przedmioty w gotowych do spożycia produktach. - BSA podczas podjętych czynności śledczych dwukrotnie ujawniła tak nieuczciwe działanie konkurencji, gdzie w jednym przypadku uwikłani byli również dziennikarze rozgłośni radiowej - podkreśla Mirosław Klepaczewski.

Czytaj także:
Ekspert: Zauważamy wzrost nieuczciwej walki konkurencyjnej w branży spożywczej Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH