REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ekspert Sealed Air: Rynek opakowań premium jest atrakcyjny i perspektywiczny

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-11-2016, 13:20
Ekspert Sealed Air: Rynek opakowań premium jest atrakcyjny i perspektywiczny
Maciej Gierszewski, Business Development Manager Central Europe w firmie Sealed Air

- Rynek opakowań premium jest bardzo atrakcyjny i ma perspektywy dalszych wzrostów, a polscy konsumenci są do produktów premium coraz mocniej przyzwyczajani - mówi Maciej Gierszewski, Business Development Manager Central Europe w firmie Sealed Air.

REKLAMA

Zdaniem Macieja Gierszewskiego z firmy Sealed Air opakowaniem premium można nazwać takie, którego funkcje wpływają na zwiększenie doświadczenia konsumentów, od przyciągnięcia uwagi prezentacją, przez zdolność do zachowania świeżości produktu po podniesienie cech funkcjonalnych produktów.

- Obserwujemy ewolucję opakowań typu premium - w tej chwili nie wystarczy już jedynie zapewnić odpowiedniej kolorystyki, trzeba zapewnić cechy funkcjonalne. Coraz większe znaczenie ma możliwość komunikacji czy np. stworzenie połączenia pomiędzy opakowaniem, a mediami społecznościowymi, np. opakowania, które opowiadają historię produktu, zachęcają konsumentów do opisania swojego doświadczenia, albo ułatwienie konsumentom przygotowania dań. Opakowanie premium dla produktu premium, który wyróżnia się swoją świeżością, lub czystą etykietą może z kolei zawierać funkcjonalność związaną z łatwym otwieraniem, lub takie, które nie zwraca uwagi samo na siebie, ale sprawia, że to produkt jest głównym bohaterem, czyli potrafi w taki sposób go zaprezentować i na tyle ułatwić konsumentowi interakcję z produktem, że dzięki temu podnosi customer experience - dodaje Maciej Gierszewski.

I dodaje, że zaskakujący kształt i kolorystyka są istotne o tyle, że przyciągają uwagę klienta na półce i mogą wpłynąć na jego decyzję zakupową jednak, aby stało się premium musi oferować więcej. Taka dodatkowa funkcjonalność to na przykład zdolność do pochłaniania zapachów, czujniki świeżości, czujniki temperatury w opakowaniach aktywnych, czy funkcje opakowań inteligentnych, które wchodzą w interakcję z konsumentem, pozwalają śledzić pochodzenie produktu i stanowią przedłużenie funkcji komunikacji.    

- Widzimy, że większość producentów w Polsce widzi szanse związanie z podnoszeniem wartości swoich produktów i coraz częściej integralną częścią podnoszenia wartości produktu. Przykładem może być rynek wołowiny, który wdraża na rynki konsumenckie m.in. wołowinę kulinarną w opakowaniach próżniowych typu skin, gwarantując doskonałą prezentację, przedłużenie okresu przydatności do spożycia oraz zachowanie doskonałych cech organoleptycznych produktu do końca tego okresu - dodaje  Maciej Gierszewski.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 835) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH