Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ESL Polska: Młodzi konsumenci szybko weryfikują prawdomówność marek

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-05-2018, 19:50
ESL Polska: Młodzi konsumenci szybko weryfikują prawdomówność marek
Adrian Kostrzębski, rzecznik prasowy ESL Polska. Fot. PTWP

Komunikacja do młodych ludzi jest z jednej strony trudna, ale z drugiej łatwa, jeśli się wie, jak to robić. Kluczowym czynnikiem jest to, żeby nie próbować młodych ludzi oszukiwać, ponieważ oni szybko zweryfikują, czy dany produkt lub usługa są rzeczywiście najlepsze –mówił Adrian Kostrzębski, rzecznik prasowy ESL Polska w trakcie debaty "The future of the market. Nowy konsument" odbywającej się podczas European Start-up Days – wydarzenia, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Startup-y oferujące produkty i usługi dla młodych konsumentów szukają efektywnych dróg dotarcia ze swoim komunikatem do młodych ludzi. Jednym z obszarów, w którym młode osoby lubią bywać, jest e-sport.

Co to jest e-sport, czym się różni od gier online oraz czym charakteryzują się fani e-sportu – na te pytania odpowiadał podczas debaty o młodych konsumentach Adrian Kostrzębski, rzecznik prasowy ESL Polska.

– W katowickim Spodku co roku rozgrywany jest turniej Intel Extreme Masters, który jest największą imprezą tego typu na świecie. E-sport od zwykłego gamingu różni się tym, że w e-sporcie rywalizuje się ze sobą z wykorzystaniem gier komputerowych. Ludzie od zawsze lubili ze sobą rywalizować, czy to jeszcze za czasów gladiatorów czy w tradycyjnym sporcie. W odpowiedzi na rozwijający się rynek technologiczny i dostęp do internetu, powstał e-sport – tłumaczył Adrian Kostrzębski.

Dodał, że trendy konsumenckie, które dotyczą młodych ludzi, są podobne w branży e-sportowej. – Z jednym dodatkiem – z naszej obserwacji wynika, że młodzi ludzie oczekują treści "tu i teraz" – dlatego telewizja do nich nie trafia, gdyż oni nie chcą być ograniczeni ramówką. Jeśli chcą coś obejrzeć – mają mnóstwo portali, mnóstwo systemów, w których mogą daną rzecz zobaczyć – mówił.

Tłumaczył, że fani e-sportu mają bardzo silny „detektor wykrywania prawdy”. – Jeśli podczas transmisji internetowych opowiadamy im o danym produkcie, że jest dla nich "najlepszy", np. monitor dla graczy lub napój dla zawodników, za chwilę dostajemy od nich informację zwrotną, że wcale nie jest najlepszy. I podają swoje argumenty, dlaczego nie jest – tłumaczył.

– Dlatego komunikacja do tych ludzi jest z jednej strony trudna, ale z drugiej strony łatwa, jeśli się wie, jak to robić. Myślę, że kluczowym czynnikiem jest ich „detektor prawdy”, czyli żeby nie próbować młodych ludzi oszukiwać. Oni bardzo szybko potrafią zweryfikować, czy dany produkt lub usługa są rzeczywiście dla nich najlepsze – mówił Adrian Kostrzębski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 949) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.