Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Europejski Kongres Gospodarczy: Zapraszamy na debaty dotyczące rynku spożywczego i handlu

W agendzie 11. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego (EEC, Katowice, 13-15 maja 2019 r.) aż kilkanaście sesji poświęconych zostało różnym aspektom związanym z rozwojem sektora spożywczego oraz trendom i preferencjom konsumentów, które kształtują rzeczywistość handlu.

Europejski Kongres Gospodarczy: Zapraszamy na debaty dotyczące rynku spożywczego i handlu
fot. materiały prasowe PTWP

Ostatni dzień rejestracji. Zarejestruj się!

Polecane debaty:

14 maja 2019 r. | 11.30-13.00 | Spodek Scena Główna
The Future of The Market - nowy konsument

- Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość
- Procesy zakupowe a różnice pokoleniowe. Nowe modele zachowań
- Najmłodsi konsumenci na zakupach - online czy stacjonarnie?
- Zakupy online czy stacjonarnie, a może omnichannel?
- Personalizacja, wyjątkowość, marka - co się liczy dla młodych klientów?
- Reakcje na różne formy reklamy. Zaufanie, lojalność, prywatność


Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

- Marcin Glogowski, dyrektor generalny, PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej
- Jakub Kapuścik, członek zarządu, Abbyss Glass
- Adrian Kostrzębski, ESL Gaming Polska
- Maciej Kroenke, dyrektor w zespole strategii, PwC
- Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl
- Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu, InPhoTech
- Katarzyna Stawecka, dyrektor banku, Retail Digital Transformation, ING Bank Śląski

Moderacja: Olimpia Wolf, dziennikarz, portalspozywczy.pl

14 maja 2019 r. | 15.30-17.00 | Konferencyjna 24
Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja

- Ekologiczny produkt i wyposażenie. Nowe otwarcie w relacjach sieć - konsument
- Budowanie doświadczenia zakupowego. Co ważniejsze - technologia czy uśmiechnięty sprzedawca?
- Premium, ale inaczej. Jak budować limitowaną ofertę w gospodarce nadmiaru?
- Personalizacja promocji odpowiedzią na brak lojalności
- Przyjemne zakupy? Technologia kreuje trendy

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

- Piotr Kondraciuk, prezes zarządu, PolskiKoszyk.pl
- Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, Żabka Polska
- Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN
- Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins
- Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny, Polska Izba Handlu
- Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching

Moderacja: Michał Pieprzny, partner, Deloitte 

15 maja 2019 r. | 9.30-11.00 | Wielofunkcyjna E
Rynek spożywczy. Czas konsolidacji

- Ruszyła machina konsolidacji - przegląd najciekawszych transakcji
- Nie tylko organicznie. Kto ma apetyt na wzrost poprzez przejęcia?
- Które kategorie i segmenty dojrzały do akwizycji? Tłuste kąski na rynku
- Sukcesja silnym determinantem fuzji i przejęć na rynku spożywczym
- Fundusze, inwestorzy branżowi - kto jest zainteresowany transakcjami?

więcej informacji:

EEC 2019 RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.87.147.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.