REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Firma wysyłkowa Weltbild Polska wdrożyła rozwiązania „inteligentnego handlu" IBM

  • Autor: pr
  • Data: 20-12-2011, 17:28

Weltbild Polska, firma wysyłkowa numer jeden w Polsce, należąca również do grupy największych sklepów internetowych, rozpoczęła korzystanie z rozwiązań „Inteligentnego handlu" opracowanych przez IBM. Wdrożenie rozwiązań do planowania i zarządzania działaniami marketingowymi Coremetrics pozwoliło Weltbild Polska na zwiększenie ich efektywności i wzrost sprzedaży.

REKLAMA

- Wdrożenie rozwiązań Coremetrics zwiększyło skuteczność naszych działań marketingowych. Klienci otrzymują lepiej dopasowaną ofertę i chętniej podejmują decyzję o zakupie. Zyskaliśmy narzędzie, które pozwala reagować na potrzeby klientów w czasie rzeczywistym, co wpływa na wyższą konkurencyjność firmy - mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu w Weltbild Polska.

Okres świąteczny to dla Weltbild Polska czas wzmożonej aktywności. Firma specjalizuje się w sprzedaży książek, filmów i muzyki, dekoracji, upominków a także zabawek, dlatego zwykle w grudniu przyjmuje najwięcej zamówień.

Z myślą o pozyskaniu jeszcze większej liczby klientów, Weltbild Polska zdecydował się na wdrożenie w swoim sklepie internetowym rozwiązań IBM Coremetrics, dostarczanych przez IBM. Dzięki nim jest w stanie analizować na bieżąco oczekiwania swoich odbiorców i odpowiadać na nie dopasowaną ofertą i efektywnym przekazem marketingowym. Oprogramowanie pozwala na znaczną oszczędność czasu, co zdecydowanie poprawia skuteczność działania.

Jak pokazało ostatnie badanie IBM CMO Study 2011, aż 75 proc. dyrektorów marketingu w Polsce chce inwestować w oprogramowanie do analizy zachowania klientów. W przyszłości może ono stanowić jedno z podstawowych narzędzi pracowników marketingu. Ilość danych, jaka jest przekazywana im ze strony klientów, sprawia, że nie da się ich skutecznie wykorzystać bez wsparcia specjalnych aplikacji.

IBM Coremetrics to jedno z rozwiązań, które IBM dostarcza w ramach „Inteligentnego handlu". Wprowadzona w tym roku oferta jest odpowiedzią na zmiany w zachowaniu konsumentów dotyczących miejsca, czasu i sposobu dokonywania przez nich zakupów oraz potrzeby klientów biznesowych.

„Inteligentny handel" to elastyczne i w pełni zintegrowane rozwiązania, które obejmują wszystkie fazy procesu handlowego - od pozyskiwania surowców, przez spersonalizowany marketing, sprzedaż produktów i usług za pomocą różnych kanałów, aż po budowanie relacji z klientem po zakończeniu transakcji.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH