Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy chcą badać postrzeganie marek w sieci

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2015, 12:07
Firmy chcą badać postrzeganie marek w sieci
Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics (fot. mat.pras.)

Firmy coraz częściej będą zainteresowane badaniem postrzegania swoich marek w sieci, badaniem opinii i komentarzy. Rozwiązania w tym zakresie należą do najbardziej innowacyjnych i mających ogromny wpływ na pozycjonowanie marki - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics.

- Czy w przemyśle spożywczym i handlu rozwiązania mobilne zyskują na znaczeniu?

Wielokanałowa obsługa sprzedaży staje się dzisiaj wymogiem podstawowym. Popularność urządzeń mobilnych wśród konsumentów, oraz technologiczne możliwości, które pozwalają na swobodną komunikację, dostęp i wymianę informacji, dokonywanie zakupów z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Tworzy to bardzo ważny kanał dotarcia do konsumenta.

Klienci oczekują swobody zakupu zamawiając online z urządzenia mobilnego z dostawą do domu lub odbiorem w drodze powrotnej do domu. Jak podają badania Ipsos dla PayPal, już 26 proc. osób robiących w Polsce zakupy on-line dokonało transakcji na smartfonie, a 16 proc. wykorzystało w tym celu tablet. 

Rozwiązania informatyczne muszą być dostosowane do wielokanałowej obsługi sprzedaży. Klient rozpoczynając zakup online może kontynuować go w swoim urządzeniu mobilnym a na koniec odebrać zakupione produkty wracając z pracy.

- Jakie rozwiązania cieszą się obecnie największym zainteresowaniem branży FMCG?

W zależności od stopnia rozwoju, firmy będą szukać rozwiązań, które zapewnią optymalną obsługę procesów. W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym i przy rosnących oczekiwaniach klientów nieustanne dążenie do perfekcji jest podstawowym warunkiem rozwoju. Dlatego w obszarze poszukiwań zawsze znajdą się rozwiązania obsługujące gospodarkę magazynową, zarządzanie transportem, zarządzanie kategoriami produktów, czy współpracą z dostawcami.

Należy podkreślić, że szczególnym zainteresowaniem cieszą się aplikacje skoncentrowane na obsłudze klienta. Od procesów w sklepie, przez doświadczenia sklepu online po aplikacje mobilne. Całość najchętniej uzupełniona CRM analitycznym dającym możliwości modelowania profili konsumentów i lepszego planowania koszyka produktów.

- Czy może Pan wskazać innowacje w tym obszarze?

- Współczesny styl życia konsumenta z możliwościami dostępu do informacji z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie dają przewagę konsumentowi w procesie wyboru produktu i jego dostawcy. Dodatkowo każdy może wymienić się komentarzami na temat swoich doświadczeń związanych z konkretnym produktem, dostawcą czy samym sprzedawcą. Dlatego nie można zapominać o sile mediów społecznościowych.

Firmy coraz częściej będą zainteresowane badaniem postrzegania swoich marek w sieci, badaniem opinii i komentarzy. Rozwiązania w tym zakresie należą do najbardziej innowacyjnych i mających ogromny wpływ na pozycjonowanie marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 13-09-2015, 00:56:
Twój wizerunek w sieci, marketing mobilny:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH