Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy chcą badać postrzeganie marek w sieci

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2015, 12:07
Firmy chcą badać postrzeganie marek w sieci
Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics (fot. mat.pras.)

Firmy coraz częściej będą zainteresowane badaniem postrzegania swoich marek w sieci, badaniem opinii i komentarzy. Rozwiązania w tym zakresie należą do najbardziej innowacyjnych i mających ogromny wpływ na pozycjonowanie marki - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics.

- Czy w przemyśle spożywczym i handlu rozwiązania mobilne zyskują na znaczeniu?

Wielokanałowa obsługa sprzedaży staje się dzisiaj wymogiem podstawowym. Popularność urządzeń mobilnych wśród konsumentów, oraz technologiczne możliwości, które pozwalają na swobodną komunikację, dostęp i wymianę informacji, dokonywanie zakupów z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Tworzy to bardzo ważny kanał dotarcia do konsumenta.

Klienci oczekują swobody zakupu zamawiając online z urządzenia mobilnego z dostawą do domu lub odbiorem w drodze powrotnej do domu. Jak podają badania Ipsos dla PayPal, już 26 proc. osób robiących w Polsce zakupy on-line dokonało transakcji na smartfonie, a 16 proc. wykorzystało w tym celu tablet. 

Rozwiązania informatyczne muszą być dostosowane do wielokanałowej obsługi sprzedaży. Klient rozpoczynając zakup online może kontynuować go w swoim urządzeniu mobilnym a na koniec odebrać zakupione produkty wracając z pracy.

- Jakie rozwiązania cieszą się obecnie największym zainteresowaniem branży FMCG?

W zależności od stopnia rozwoju, firmy będą szukać rozwiązań, które zapewnią optymalną obsługę procesów. W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym i przy rosnących oczekiwaniach klientów nieustanne dążenie do perfekcji jest podstawowym warunkiem rozwoju. Dlatego w obszarze poszukiwań zawsze znajdą się rozwiązania obsługujące gospodarkę magazynową, zarządzanie transportem, zarządzanie kategoriami produktów, czy współpracą z dostawcami.

Należy podkreślić, że szczególnym zainteresowaniem cieszą się aplikacje skoncentrowane na obsłudze klienta. Od procesów w sklepie, przez doświadczenia sklepu online po aplikacje mobilne. Całość najchętniej uzupełniona CRM analitycznym dającym możliwości modelowania profili konsumentów i lepszego planowania koszyka produktów.

- Czy może Pan wskazać innowacje w tym obszarze?

- Współczesny styl życia konsumenta z możliwościami dostępu do informacji z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie dają przewagę konsumentowi w procesie wyboru produktu i jego dostawcy. Dodatkowo każdy może wymienić się komentarzami na temat swoich doświadczeń związanych z konkretnym produktem, dostawcą czy samym sprzedawcą. Dlatego nie można zapominać o sile mediów społecznościowych.

Firmy coraz częściej będą zainteresowane badaniem postrzegania swoich marek w sieci, badaniem opinii i komentarzy. Rozwiązania w tym zakresie należą do najbardziej innowacyjnych i mających ogromny wpływ na pozycjonowanie marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 13-09-2015, 00:56:
Twój wizerunek w sieci, marketing mobilny:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.