Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy coraz częściej chwalą się, że produkują w Polsce

  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 10-11-2011, 11:41

Coraz więcej firm afiszuje - w reklamach i na etykietach - polskie pochodzenie swoich produktów. Na rynkach zagranicznych napis "Made in Poland" pomaga sprzedać jachty, czy wódkę, a także płyty z muzyką deathmetalową. Czy na takim „patriotyzmie" da się zarobić? - zastanawia się wyborcza.biz.

Jak wynika z badań firmy IQS, na które powołuje się serwis wyborcza.biz, tylko 7 proc. Polaków przy zakupie bierze pod uwagę kraj pochodzenia produktu, a 43 proc. konsumentów otwarcie przyznaje, że nie jest dla nich ważne czy towar został wyprodukowany w Polsce - liczy się głównie jakość (ok. 50 proc. wskazań) oraz cena (ok. 30 proc.).

Ekonomiści nie są jednomyślni, że dziś patriotą jest tylko ten, kto kupuje polskie produkty. - Kupując chińszczyznę wspieramy globalną koniunkturę, a od niej też zależy nasza gospodarka - mówią.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH