Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Firmy kurierskie przygotowują się na przedświąteczny szczyt paczkowy

Grudzień to szczególny okres dla firm kurierskich. Klienci nadają w tym czasie aż o 40% więcej przesyłek niż np. we wrześniu, a w szczytowych dniach – nawet o 65%. Głównie są to prezenty, które muszą trafić do odbiorców jeszcze przed Bożym Narodzeniem.

Firmy kurierskie oferują swoim klientom różne narzędzia wspierające przygotowanie przesyłek do przewozu. „Klientom małym i średnim bardzo gorąco polecamy korzystanie z naszej strony WWW […]. Tam możemy rejestrować adresy wysyłkowe i przygotować etykietę, która jest wymagana w przewozie. Tam też zbudujemy swoją własną bazę danych odbiorców. Dla dużych klientów, z masową dystrybucją przesyłek, mamy narzędzia indywidualne, polegające głównie na integracji naszych systemów operacyjnych z systemami operacyjnymi klientów, zwłaszcza systemami magazynowymi” – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Rafal Szumski, dyrektor ds. wsparcia operacyjnego w DHL Parcel Polska.

Z punktu widzenia klientów bardzo ważne jest, żeby wysłane paczki zostały bez problemów dostarczone do odbiorców. Dlatego też firmy kurierskie usprawniają tzw. proces efektywnego doręczenia przesyłki. Ułatwienia są różne. Między innymi istnieje możliwość odbioru paczki w dowolnym czasie np. w sklepie czy na stacji benzynowej. Odbiorca może również zmienić adres dostarczenia przesyłki, a także umówić się na jej przywiezienie w godzinach wieczornych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

DHL RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT    /    Boże Narodzenie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.193.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.