Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy muszą zadbać o swój wizerunek

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 25-02-2016, 08:44
Firmy muszą zadbać o swój wizerunek
Stereotypy na temat przedsiębiorców cały czas pokutują w naszym społeczeństwie/ fot. mat. pras.

Przedsiębiorcy to już nie są wyzyskiwacze, ale wciąż ich wizerunek w oczach społeczeństwa pozostawia wiele do życzenia - informuje Puls Biznesu.

Stereotypy na temat przedsiębiorców wciąż pokutują w naszym społeczeństwie - pokazuje raport "Wizerunek przedsiębiorcy", przygotowany przez Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) na zlecenie Polskiej Rady Biznesu (PRB), na podstawie dostępnych na ten temat danych i opracowań.

Z raportu wynika, że generalnie Polacy zdają sobie sprawę z roli przedsiębiorców w gospodarce. Aż 72 proc. z nich zgadza się z tym, że wytwarzają oni większość dochodu Polski. 66 proc. z nich przyznaje, że przedsiębiorcy tworzą miejsca pracy, 63 proc. przypisuje im budowę ekonomicznej siły Polski a 55 proc. uważa, że podatki od biznesu finansują np. drogi czy administrację. Ponadto częściej przypisuje się im pozytywne cechy niż negatywne.

Jednocześnie jednak wciąż wizerunek firm w oczach Polaków pozostawia wiele do życzenia.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH