Firmy spożywcze i handlowe zwiększyły wydatki na reklamę

Unilever Polska, Lidl Polska Sklepy Spożywcze, Ferrero Polska oraz Nestle Polska - to cztery firmy z branży spożywczo-handlowej, które znalazły się w zestawieniu największych reklamodawców w mediach pozainternetowych Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl. Dane dotyczącą okresu od stycznia do kwietnia br.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
Liderem wydatków wciąż pozostaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska z inwestycjami w wysokości 628,8 mln zł – o 6,3 proc. wyższymi niż przed rokiem.
Najwyżej wśród firm z branży spożywczo-handlowej - na czwartym miejscu w zestawieniu - jest Unilever Polska z wydatkami rzędu 172,24 mln zł (o ponad 27 proc. więcej niż rok temu). Piąty jest Lidl (163,62 mln zł; wzrost o 5 proc. rdr). Szóste miejsce zajmuje Ferrero (137,83 mln zł; wzrost o 40 proc.). Na ósmym miejscu uplasowało się Nestle Polska z wydatkami rzędu 128,02 mln zł, o oznacza wzrost prawie o 20 proc.
Więcej na wirtualnemedia.pl.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!