Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy stawiają na product placement

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 30-01-2014, 08:09

Ponad 200 godzin czasu antenowego czterech największych kanałów zajmował w 2013 r. product placement - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Z szacunków Pentagon Research dla DGP wynika, że wydatki na lokowanie przekroczyły 150 mln zł.

Dzięki lokowaniu produktu polscy widzowie wiedzą, jaką kawę piją bohaterowie "Klanu", czym doprawia potrawy Magda Gessler i jakie płatki śniadaniowe jedzą modelki z hitu TVN. Parę lat temu to była ciekawostka, dziś wydatki na lokowanie produktu stanowią 2-3 proc. wszystkich wydatków na telewizję i cały czas rosną. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH