Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy tną wydatki na reklamę

  • Autor: PAP / Gazeta Wyborcza
  • Data: 20-11-2012, 08:14

Firmy nadal tną wydatki na reklamę - wynika z raportu domu mediowego Starlink, który omawia "Gazeta Wyborcza".

Jego analitycy szacują, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku wydatki firm na reklamę w mediach spadły do 5,08 mld zł, czyli o 5,3 proc. wobec danych sprzed roku.

Spadki wpływów notują wszystkie media poza Internetem oraz sieciami kin. Spadają też przychody ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Ich kosztem rosną kanały tematyczne, do których należy już prawie 22 proc. rynku reklamy w telewizji.

Starlink szacuje, że w całym roku spadek rynku ma wynieść 6 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH