REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Firmy utrudniają złożenie reklamacji

  • Autor: Dziennik Łódzki
  • Data: 11-03-2009, 10:31

Wiele firm w dobie kryzysu jak ognia stara się unikać uznania reklamacji, a przynajmniej maksymalnie do nich zniechęcić. Walczą, by uniknąć dodatkowych kosztów - podaje Dziennik Łódzki.

REKLAMA

Zdzisława Wilk, prezes Miejskiego Klubu Federacji Konsumentów w Łodzi przypomina, że sprzedawca ma obowiązek przyjąć towar do reklamacji i w ciągu pół roku udowodnić, że nie posiadał wad.

- Po sześciu miesiącach ten obowiązek spoczywa już na kliencie - mówi Zdzisława Wilk. - Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, klient może powołać rzeczoznawcę. Trzeba być przygotowanym na skierowanie sprawy do sądu, jeśli przedsiębiorca będzie odmawiał uznania reklamacji, mimo opinii biegłego. Taką drogę muszą przejść klienci, którzy mają kłopoty z udowodnieniem swoich racji, a jest ich wielu.

 

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH