Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FM Logistic planuje wejście na rynek fresh

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 05-03-2014, 14:49
FM Logistic planuje wejście na rynek fresh
fot. FM Logistic

Stabilny wzrost, rozbudowa powierzchni magazynowej, rozwój usług dla nowych sektorów rynku i nowe kontrakty - tak w skrócie można podsumować ostatni rok w działalności FM Logistic w Polsce. Na najbliższy czas operator planuje wdrożenie kolejnych innowacji, umacnianie pozycji w usługach dla dotychczasowych sektorów i wejście na nowe rynki, takie jak: fresh, DIY i e-commerce.

Procentuje obrana przez FM Logistic odważna i konsekwentna polityka rozwoju. To dzięki niej operator, także w tym roku, pomimo trwającego kryzysu może pochwalić się stabilnym wzrostem na poziomie 10 proc., w okresie od kwietnia 2013 - do marca 2014 . Na koniec roku rozliczeniowego spółka przekroczy poziom 800 mln złotych przychodów.

W ostatnim roku FM Logistic zainwestowało w Polsce w dalszą rozbudowę platform. W sumie do dyspozycji klientów oddane jest dodatkowe 50 000 m kw (Olszowa 30.000 m kw, Błonie 13.000 m kw i Tomaszów Mazowiecki 7.000 m kw.). Z sukcesem wdrożono również transportową usługę drobnicową, która przyniosła firmie nowe kontrakty oraz realizację przekraczających pierwotne założenia.

W 2013 roku FM Logistic zdobyło pierwszą pozycję w zestawieniu firm TSL wg wielkości przychodów ze sprzedaży podstawowej w 2012 r., wśród firm, które zadeklarowały jako główne źródło dochodów magazynowanie. Dodatkowym potwierdzeniem właściwie obranego przez firmę kierunku i starań jakie podejmuje wobec swoich klientów jest przyznana nagroda Brązowego Godła Operatora Logistycznego Roku 2013.

Priorytetem na obecny rok jest kontynuacja procesu ciągłego doskonalenia, podejmowanego na każdym poziomie organizacji. FM Logistic wdraża lean management, aby maksymalnie zoptymalizować wszystkie procesy, co w rezultacie prowadzić ma do zaoferowania klientom możliwie najlepszej usługi. Poza tym, firma będzie dalej kłaść nacisk na dzielenie się ze swoimi partnerami biznesowymi wiedzą i doświadczeniem w obrębie łańcucha dostaw, pełniąc tym samym rolę eksperta i doradcy swoich klientów. Operator zakłada 15-20 proc. wzrost obrotów, który zamierza uzyskać operując w nowych sektorach rynku: e-commerce, DIY i fresh.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH