Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FM Logistic podsumowuje miniony rok

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 18-01-2018, 14:32
FM Logistic podsumowuje miniony rok
Piotr Sukiennik /fot.FM Logistic

Wejście na rynek wietnamski, rozwój transportu w tym drobnicy międzynarodowej, inwestycje w innowacyjne rozwiązania optymalizujące łańcuchy dostaw oraz aktywna polityka kadrowa miały największy wpływ na wyniki grupy FM Logistic na świecie w 2017 roku. W Polsce priorytetem były inwestycje w nowe centra logistyczne, utrzymanie bardzo wysokiej jakości obsługi klientów oraz stały rozwój usług transportowych.

Polska stała się dla francuskiego operatora logistycznego centrum zarządzania regionem Europy Centralnej. Miniony rok to także wiele sukcesów, nagród, nowych kontraktów i stałe zwiększanie zatrudnienia.

FM Logistic działa w Polsce – poprzez swoją spółkę FM Polska Sp. z o. o. – nieprzerwanie od 23 lat. W ubiegłym roku firma świętowała swoje 50-lecie działalności.

- „W tym czasie FM Logistic dynamicznie się rozwijała, budowała nowe oddziały w Europie i na świecie. Ale przede wszystkim inwestowała w ludzi, w swoich pracowników. Jednocześnie udało się jej zachować swoją tożsamość firmy rodzinnej i wyznawane na co dzień wartości” – mówi Piotr Sukiennik, Dyrektor Generalny FM Logistic na Europę Centralną. – „Dzięki temu firma jest dzisiaj ceniona nie tylko przez jej pracowników, ale przede wszystkim przez klientów. Przed nami lata intensywnego rozwoju. Budujemy kolejne platformy logistyczne w Polsce i regionie. Inwestujemy w innowacyjne technologie, które pomogą nam dostarczać usługi „szyte na miarę” potrzeb naszych klientów” - dodaje.

Wysoką pozycję firmy na polskim rynku potwierdzają wyniki rankingów i konkursów: 1 miejsce
w kategorii transport i 3 miejsce w kategorii spedycja i logistyka oraz 4 pozycja w rankingu ogólnym branży TSL Dziennika Gazety Prawnej pod względem przychodów; niekwestionowana pozycja lidera w logistyce kontraktowej, wiele nagród za innowacje i wdrożenia nowych technologii, a przede wszystkim złote godło programu badawczego Operator Logistyczny 2017 roku.

Firma co roku notuje kilkuprocentowe wzrosty sprzedaży. Jest to możliwe dzięki wysokiej specjalizacji, doskonałej jakości usług i poszerzaniu portfolio klientów. Prawie połowę przychodów generują usługi transportowe, w tym rosnący z roku na rok o kilkadziesiąt procent transport drobnicowy. Z tego powodu operator od kilku lat inwestuje w rozbudowę centrów logistycznych i hubów przeładunkowych. Obecnie dysponuje w Polsce już 10 platformami logistycznymi i 15 hubami. Najnowszymi obiektami są: nowy magazyn „przycross-dockingowy” w Robakowie pod Poznaniem, i rozbudowane centrum dystrybucyjne w Błoniu (obsługujące firmy z sektora farmaceutycznego, ale także będące międzynarodowym hubem dla wieloletniego klienta – firmy L’Oreal), a także nowe obiekty w Odrzywołku, Mszczonowie (mazowieckie) i Będzinie (śląskie).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane