Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

FM Logistic podsumowuje miniony rok

Wejście na rynek wietnamski, rozwój transportu w tym drobnicy międzynarodowej, inwestycje w innowacyjne rozwiązania optymalizujące łańcuchy dostaw oraz aktywna polityka kadrowa miały największy wpływ na wyniki grupy FM Logistic na świecie w 2017 roku. W Polsce priorytetem były inwestycje w nowe centra logistyczne, utrzymanie bardzo wysokiej jakości obsługi klientów oraz stały rozwój usług transportowych.

FM Logistic podsumowuje miniony rok
Piotr Sukiennik /fot.FM Logistic

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 18-01-2018, 14:32

Polska stała się dla francuskiego operatora logistycznego centrum zarządzania regionem Europy Centralnej. Miniony rok to także wiele sukcesów, nagród, nowych kontraktów i stałe zwiększanie zatrudnienia.

FM Logistic działa w Polsce – poprzez swoją spółkę FM Polska Sp. z o. o. – nieprzerwanie od 23 lat. W ubiegłym roku firma świętowała swoje 50-lecie działalności.

- „W tym czasie FM Logistic dynamicznie się rozwijała, budowała nowe oddziały w Europie i na świecie. Ale przede wszystkim inwestowała w ludzi, w swoich pracowników. Jednocześnie udało się jej zachować swoją tożsamość firmy rodzinnej i wyznawane na co dzień wartości” – mówi Piotr Sukiennik, Dyrektor Generalny FM Logistic na Europę Centralną. – „Dzięki temu firma jest dzisiaj ceniona nie tylko przez jej pracowników, ale przede wszystkim przez klientów. Przed nami lata intensywnego rozwoju. Budujemy kolejne platformy logistyczne w Polsce i regionie. Inwestujemy w innowacyjne technologie, które pomogą nam dostarczać usługi „szyte na miarę” potrzeb naszych klientów” - dodaje.

Wysoką pozycję firmy na polskim rynku potwierdzają wyniki rankingów i konkursów: 1 miejsce
w kategorii transport i 3 miejsce w kategorii spedycja i logistyka oraz 4 pozycja w rankingu ogólnym branży TSL Dziennika Gazety Prawnej pod względem przychodów; niekwestionowana pozycja lidera w logistyce kontraktowej, wiele nagród za innowacje i wdrożenia nowych technologii, a przede wszystkim złote godło programu badawczego Operator Logistyczny 2017 roku.

Firma co roku notuje kilkuprocentowe wzrosty sprzedaży. Jest to możliwe dzięki wysokiej specjalizacji, doskonałej jakości usług i poszerzaniu portfolio klientów. Prawie połowę przychodów generują usługi transportowe, w tym rosnący z roku na rok o kilkadziesiąt procent transport drobnicowy. Z tego powodu operator od kilku lat inwestuje w rozbudowę centrów logistycznych i hubów przeładunkowych. Obecnie dysponuje w Polsce już 10 platformami logistycznymi i 15 hubami. Najnowszymi obiektami są: nowy magazyn „przycross-dockingowy” w Robakowie pod Poznaniem, i rozbudowane centrum dystrybucyjne w Błoniu (obsługujące firmy z sektora farmaceutycznego, ale także będące międzynarodowym hubem dla wieloletniego klienta – firmy L’Oreal), a także nowe obiekty w Odrzywołku, Mszczonowie (mazowieckie) i Będzinie (śląskie).

więcej informacji:

Piotr Sukiennik RSS ALERT    /    FM Logistic RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.