Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FM Logistic skupi się na sektorach retail i FMCG

  • Autor: RW., portalspożywczy.pl
  • Data: 12-12-2012, 15:12
FM Logistic skupi się na sektorach retail i FMCG

Grupa FM Logistic na podstawie wnikliwej analizy rynku i wiedzy wynikającej z międzynarodowego know - how zdecydowała się na realizację długoterminowej strategii rozwoju w oparciu o usługi transportowe. Zamierza się także skupić na umacnianiu swojej pozycji sektorach retail oraz FMCG.

Na pierwszym planie pozostaną też wysoce wyspecjalizowane usługi dla farmacji. Firma zamierza zadbać również o rozwój usług dla nowych sektorów oraz dalszą rozbudowę infrastruktury. Docelowo ambicją Grupy FM Logistic jest wygenerowanie 2 miliardów obrotu do 2022 roku.

FM Logistic, lider wśród operatorów logistycznych podsumowuje kolejny rok działalności w Polsce. Po 17 latach firma może się pochwalić stabilnym wzrostem i obrotem w wysokości 662 mln zł. W 2012 roku FM Logistic zyskało nowych klientów, rozbudowało dwie dobrze funkcjonujące platformy na potrzeby obsługiwanych kontraktów i podobnie jak w ubiegłym roku zwiększyło flotę o 40 nowych naczep. Pod koniec br. ta rodzinna organizacja z tradycjami zmieniła także sposób zarządzania firmą i zaprezentowała długofalową strategię rozwoju, aż do 2022 roku.

FM logistic znane jest ze swojej ostrożnej i konsekwentnej polityki rozwoju. Dzięki temu, mimo trwającego kryzysu operator może pochwalić się stabilnym wzrostem, na poziomie pomiędzy 10% a 15% rok do roku. Na przełomie lat 2011/ 2012 roku udało się firmie osiągnąć imponujący wynik - ponad 662 mln złotych.

Obecnie FM Logistic realizuje zrównoważony profil misji logistycznych, choć wciąż głównym źródłem dochodu są usługi transportowe, które przynoszą rosnąco ponad 61% (34, 8% pochodzi z transportu międzynarodowego, a 26, 8 % z transportu krajowego). Usługi magazynowania stanowią obecnie około 1/3 sprzedaży FM Logistic w Polsce (8, 3 % to składowanie, 22,7% handling). Ciągle utrzymuje się trend wzrostu zainteresowania klientów usługami o dużej wartości dodanej typu co-packing i co-manufacturing (7, 1% i usługi Customs/SCM 0,3%).

Klienci FM Logistic wywodzą się z sześciu sektorów aktywności. Obroty wśród nich kształtują się następująco: retail (35%); food industry (33%); industrial&electronics (15%); home&personal care (14%); health (2%) i luxury cosmetics (1%).

W FM Logistic w Polsce na koniec 2012 roku znajduje zatrudnienie ponad 2.500 pracowników, co czyni firmę jednym z największych pracodawców w sektorze TSL. Do dyspozycji klientów jest ponad 500.000 m2 powierzchni magazynowych i produkcyjnych, na 9 platformach usytuowanych w całym kraju.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH