Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FM Logistic zapowiada inwestycje w rozwój sieci drobnicowej

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 19-01-2018, 14:05
FM Logistic zapowiada inwestycje w rozwój sieci drobnicowej
fot. FM Logistics

Zgodnie ze swoją strategią rozwoju FM Logistic rozbudowuje infrastrukturę do obsługi projektów drobnicowych. Pierwsze projekty w tym zakresie firma zrealizowała jeszcze w 2016 roku, kiedy to powiększono infrastrukturę w usłudze drobnicowej o ponad 5 tys. m2 powierzchni rozładunkowej. Inwestycje objęły wtedy istniejące już magazyny: w Sosnowcu (po rozbudowie 2,5 tys. m2), w Lućmierzu (2 tys. m2) i Robakowie (2,5 tys. m2).

Dzięki dalszym inwestycjom, m.in. w magazyny w Robakowie i w gm. Psary oraz rozbudowie sieci hubów przeładunkowych do 15 obiektów w całej Polsce firma znacznie zwiększyła ilość połączeń bezpośrednich pomiędzy magazynami, co znacząco wpłynęło na skrócenie czasu realizacji dostaw.

FM Logistic uruchomił także świadczenie usług transportu drobnicowego międzynarodowego, zarówno w ramach regionu Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja i Węgry) jak również na pozostałe kraje Europy i świata, w których znajdują się oddziały firmy.

Wszystko to jest odpowiedzią na rosnące potrzeby swoich klientów. Jeszcze w 2016 roku w transporcie drobnicowym FM Logistic obsłużył ok. 1 mln palet i był to najlepszy wynik w historii. W stosunku
do poprzedniego roku łączny wolumen zwiększył się aż o 93 proc. 2017 rok był równie udany. Rosnący popyt napędza koniunkturę na rynku powierzchni magazynowych. W ofercie najemców coraz częściej można spotkać oferty skierowane wyłącznie do klientów drobnicowych, składujących od 100 do 1000 palet.

– Rynek logistyki drobnicowej będzie nabierał na znaczeniu w najbliższych latach ze względu na coraz większą liczbę klientów produkujących marki własne dla największych sieci dystrybucyjnych w Polsce, jak również podwykonawców znanych marek branży FMCG, którzy nadają mniejsze wolumeny, jeśli chodzi o liczbę palet, ale z dużą częstotliwością – mówi Piotr Mroczka, Dyrektor ds. operacji transportu krajowego FM Logistic.

Magazyn „przycross-dockingowy” w Robakowie pod Poznaniem to obiekt przeznaczony do obsługi nowych projektów klientów FM logistic, współpracujących z sieciami handlowymi, szczególnie w zakresie transportów drobnicowych, pozwalający na skrócenie czasu reakcji na wahania popytu oraz lepszą efektywność kosztową. Magazyn ten obsługuje klientów z branży FMCG (w tym personal care) i opakowaniowej, w zakresie od 100 do 1000 palet towarów, które są przeznaczone do dystrybucji w sieciach handlowych. W przypadku zwiększenia zainteresowania klientów obiekt będzie mógł być rozbudowany o kolejne moduły.

O wyborze lokalizacji pod Poznaniem zdecydowały zwiększone zapotrzebowanie klientów w regionie wielkopolski oraz chęć rozszerzenia sieci dystrybucyjnej FM Logistic, która dotychczas była skoncentrowana w centralnej i południowej części Polski.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.