Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Footballteam.pl - unikalna przestrzeń reklamowa, w której staniesz się częścią gry

Skuteczność reklam on-line, szczególnie na rynku polskim, można określić jako “różną”. Duopol Google i Facebooka znacznie ogranicza swobodę lokowania swoich produktów w wirtualnej przestrzeni a bardzo popularne w Polsce programy blokujące treści reklamowe dodatkowo utrudniają dotarcie do potencjalnych klientów. Menager piłkarski on-line - Footballteam.pl - oferuje unikalną przestrzeń reklamową w której Twoja marka może stać się organiczną częścią gry.

Footballteam.pl - unikalna przestrzeń reklamowa, w której staniesz się częścią gry

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Footballteam.pl
Data: 24-07-2019, 09:42

Footballteam.pl w liczbach

Uruchomiona w grudniu 2018 gra przeglądarkowa Footballteam szybko zyskała na popularności wkraczając na 530 pozycję rankingu stron internetowych w Polsce. W rankingu portalu PortalMMO.pl jest drugą najpopularniejszą grą on-line o tematyce piłki nożnej. W okresie od stycznia do maja (2019) gra odnotowała:
● 7 milionów sesji
● 426 tysięcy nowych użytkowników
● 227 milionów odsłon

To wszystko przy 20-sto minutowym średnim czasie trwania sesji i bardzo niskim współczynniku odrzuceń na poziomie 3,89%. Najliczniejszą grupę odbiorców gry stanowią mężczyźni (83%) w wieku 18-24 lata (57%). Drugą, pod względem liczebności, grupę wiekową stanowią osoby w wieku 25-34 lata  (25%). 

Nie tylko gra

Reklama z Footballteam.pl to nie tylko strona samej gry. Od startu nawiązywana była współpraca z influencerami posiadającymi własne kanały YouTube oraz aktywne profile w mediach  społecznościowych (Facebook/Instagram). Na chwilę obecną ekipa Footballteam.pl może się poszczycić kooperacją z 80cioma kanałami YouTube, w tym:
● Planeta Faktów (ponad miliard wyświetleń kanału na serwisie YouTube)
● Trenuj z Krzychem (ponad 200 milionów wyświetleń)
● SerafinTV (88 milionów wyświetleń)
● Sportowo.tv (ponad 70 milionów wyświetleń)

Łączny zasięg kanałów YouTube współpracujących z Footballteam.pl to ponad 25  milionów subskrypcji. Dzięki samemu serwisowi YouTube o grze dowiedziało się już blisko dziesięć milionów odbiorców.

Unikalna przestrzeń reklamowa

Footballteam.pl zrezygnowało z klasycznych form reklamy on-line. Zaśmiecające stronę bannery, blokowane przez AdBlock pop-upy oraz mało skuteczne AdWordsy zostały zastąpione bardziej organicznymi sposobami dystrybucji reklamy. 

Sponsoring jest integralną częścią sportu. Każda duża impreza sportowa daje swoim benefaktorom  możliwość umieszczania swojej marki na różnego rodzaju powierzchniach. Tym właśnie inspirowała się ekipa Footballteam.pl przy tworzeniu przestrzeni reklamowej. Dzięki dobrze przemyślanemu interfejsowi mają do zaoferowania swoim reklamodawcom następujące powierzchnie:
● Bandy meczowe (zdjęcie)
● Stroje piłkarskie (zdjęcie)
● Tablica sponsorów (zdjęcie)

Kod gry Footballteam.pl został napisany od podstaw, dzięki czemu twórcy gry zawsze mogą stworzyć dodatkowe przestrzenie (np. sponsorowana liga z nagrodami) w zależności od potrzeb klienta.

Dlaczego Footballteam.pl

Footballteam.pl jest produktem nowym, mimo to posiada ogromny potencjał reklamowy. Dzięki stale rosnącym zasięgom, dokładny wyprofilowanym odbiorcom oraz unikalnym powierzchniom reklamowym pozwala reklamodawcom dotrzeć do klientów w sposób nowoczesny, który omija wiele z przeszkód stojących na drodze skutecznej reklamy on-line. 

Z pełną ofertą reklamową Footballteam.pl można się zapoznać tutaj:
https://footballteam.pl/assets/images/reklama.pdf

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

  • Gabi 2019-09-10 10:22:36
    Z tego co widzę, wyświetleń ma tyle, co przeciętny portal z małego miasta do 200 tys. mieszkańców. O co więc halo?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.175.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.