Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Fresh Logistics przygotowuje się na ŚDM

Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, które odbędą się w terminie 26.07-31.07.2016, stanowią duże wyzwanie logistyczne. W wydarzeniu weźmie udział około 2,5 mln osób ze 110 krajów, które to będą robiły zakupy oraz korzystały z punktów gastronomicznych na terenie i w okolicach miasta Krakowa. - Zadaniem naszej firmy będzie zaopatrzenie goszczących osób w świeże towary żywnościowe, w ograniczonym czasie i przy dużo większym natężeniu ruchu – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Joanna Błażejczak, menedżer ds. Obsługi Klienta w firmie Fresh Logistics.

Fresh Logistics przygotowuje się na ŚDM
fot. Fresh Logistics

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 18-07-2016, 11:09

W związku z przyjazdem tak dużej liczby osób wprowadzone zostały ograniczenia w ruchu. Wjazd w te dni na teren miasta Krakowa możliwy będzie tylko w godzinach od 24:00 do 10:00 rano, co może skutkować realizacją dostaw drobnicowych dopiero w godzinach nocnych w kolejnym dniu. Podczas ŚDM wystąpią ograniczenia w dojeździe do Krakowa i okolic już od 20.07. Zakładane są także ograniczenia w ruchu w kierunku Katowic, Krakowa, Tarnowa i Rzeszowa. W związku z ograniczeniami w dojeździe, dużym natężeniem ruchu i możliwymi korkami czas realizacji dostaw i odbiorów może ulec znacznemu wydłużeniu.

- Ograniczenia w ruchu skutkują dla nas koniecznością przeorganizowania dostaw na terenie miasta Krakowa oraz uzgodnienia nowych godzin przyjęć. Ograniczony czas realizacji dostaw wiąże się z bezwzględną potrzebą zarezerwowania dodatkowych zasobów, które w tak krótkim czasie będą w stanie zrealizować potrzeby klientów – mówi Joanna Błażejczak.

Zaznacza, że od kwietnia firma aktywnie gromadzi informacje z rynku oraz pozostaje w kontakcie z kluczowymi odbiorcami z rejonu Śląska i Małopolski, a także z Biurem Promocji ŚDM i Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu w celu doprecyzowania planu organizacji dostaw w tym okresie. - Z informacji, które posiadamy z Magazynów Centralnych sieci handlowych, wiemy, że godziny dostaw nie ulegają zmianie. Natomiast ze względu na zwiększone dostawy oraz ograniczenia w ruchu zakładamy, że czas dojazdu może się znacznie wydłużyć o ok.4 godziny. Będzie to miało wpływ na organizację łańcucha dostaw oraz okresowe pozyskanie dodatkowego taboru – mówi Joanna Błażejczak.

Fresh Logistics pozostaje również w kontakcie ze swoimi klientami w celu zgromadzenia informacji o prognozowanych wzrostach obrotów, a także o godzinach pracy odbiorców na terenie miasta Krakowa. - Zwróciliśmy się również z prośbą do klientów o zaplanowanie większych dostaw w okresach poprzedzających ŚDM. Na bazie powyższych informacji z rynku oraz własnego doświadczenia przygotowujemy zmiany w organizacji dostaw i odbiorów towarów z rejonu objętego ŚDM. Planujemy pozyskanie dodatkowych środków transportu oraz przeorganizowanie pracy magazynu – mówi menedżer ds. Obsługi Klienta w firmie Fresh Logistics.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.