Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

FRSiH 2018: Produkt i firma spożywcza "nowej ery" (relacja+zdjęcia)

Innowacyjność produktowa w branży spożywczej jest trudna do zrealizowania, ponieważ konsumenci oczekują przede wszystkim znanych smaków. Przyszłością jest za to innowacyjność procesowa i marketingowa – mówili prelegenci debaty Produkt i firma spożywcza "nowej ery", która odbyła się 5 listopada 2018 roku w ramach XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

FRSiH 2018: Produkt i firma spożywcza
fot. PTWP

Debatę Produkt i firma spożywcza "nowej ery" poprowadził Jacek Sadowski, agencji strategicznej Demo Effective Launching.

– Na rynku spożywczym nie zachodzi rewolucja, a ewolucja – nieustępliwa, metodyczna, opanowująca wszystkie obszary branży. Mówiliśmy o tym, na czym ta ewolucja polega i jak za nią nadążyć – relacjonuje Jacek Sadowski.

– Przede wszystkim cieszy nas fakt, że udało się pozyskać do panelu firmy szczególnie progresywne, odważne otwarte na nowe trendy, na innowacje, na eksperymentowanie. Dla nich "Nowa Era", o jakiej mówiliśmy w trakcie spotkania, to już codzienność. Dlatego ich spostrzeżenia, wnioski, prognozy są bezcenne – oni znajdują się zawsze nie o krok przed innymi, nie o dwa kroki, ale o dystans przed resztą peletonu – ocenia po debacie Jacek Sadowski.

Dyskusję rozpoczęły dwie prezentacje: Jakuba Sokolewicza, Manufacturing Business Consultant, Siemens Industry Software (Zob. Siemens na FRSiH: Klienci szukają czegoś, co przykuje ich uwagę) oraz Matteo De Simone, Director South and East Europe, Contraload.

Jako pierwszy wypowiedział się Artur Węgłowski, wiceprezes Farmio.

– Minęło dwadzieścia kilka lat, odkąd żyjemy i pracujemy w środowisku wolnorynkowym. Mamy młodą gospodarkę. Myślę, że ten czas był świetnie wykorzystany. Charakteryzował się ogromna przedsiębiorczością, inicjatywą i kreatywnością. Powstało bardzo wiele polskich firm produkcyjnych. Wielokrotnie w wielu kategoriach, mimo konkurencji zagranicznej, Polacy sobie świetnie poradzili. Okres komunizmu trochę zmusił nas do tego, żeby być kreatywnym. Teraz do głosu dochodzi kolejne pokolenie, które wychowało się w świecie, w którym wszystko już jest. W takich okolicznościach trochę trudno jest utrzymać pewne tempo bycia kreatywnym – mówił wiceprezes Farmio.

Jak przyznał, dziś wyzwaniem jest, by znaleźć sposób na to, żeby systemowo być kreatywnym, cały czas pracować nad szukaniem innowacji, szukać szans na wykreowanie przewagi konkurencyjnej.

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Jacek Sadowski RSS ALERT    /    Artur Węgłowski RSS ALERT    /    Farmio RSS ALERT    /    Michał Zajezierski RSS ALERT    /    Nowel RSS ALERT    /    Siemens RSS ALERT    /    Jakub Sokolewicz RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Piotr Haman RSS ALERT    /    OEX Cursor RSS ALERT    /    Purella Food RSS ALERT    /    Michał Czerwiński RSS ALERT    /    Matteo De Simone RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.146.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.