FRSiH 2018: Wręczono Nagrody Rynku Spożywczego 2018 (galeria zdjęć)
Redakcje magazynu Rynek Spożywczy, serwisu www.portalspozywczy.pl oraz www.dlahandlu.pl wręczyły podczas XI Forum Rynku Spożywczego Nagrody Rynku Spożywczego 2018.

Nagrody wręczyli: Wojciech Kuśpik, prezes grupy PTWP, Edyta Kochlewska, redaktor naczelna Rynku Spożywczego i serwisu dlahandlu.pl oraz Paulina Mroziak, redaktor prowadząca serwis portalspozywczy.pl. Galę poprowadził Andrzej Polan.
Nagrody przyznawane są za wspieranie pozytywnych zmian zachodzących w polskim przemyśle i handlu spożywczym. Nagrodami Rynku Spożywczego honorujemy firmy i wydarzenia, które w minionym roku wyróżniły się w polskim sektorze żywnościowym.
Nagrody Rynku Spożywczego 2018 zostały przyznane w tym roku w czterech kategoriach:
Wydarzenie Rynku Spożywczego, Lider Rynku Spożywczego, Innowator Rynku Spożywczego oraz w nowej kategorii: Osobowość Rynku Spożywczego. Wszystkie nagrody są równoważne.
Nagrody w kategorii „Wydarzenie Rynku Spożywczego” otrzymali:
MAXIMA GROUP za poszerzenie skali inwestycji na polskim rynku przez przejęcie sieci Stokrotka i zapewnienie firmie stabilnej perspektywy wzrostu.
Colian za przejęcia na rynku irlandzkim Lily O'Brien's, zwiększanie przychodów, rozwój eksportu oraz kolejne plany akwizycyjne. Dzięki akwizycjom Grupa stale zwiększa obecność na rynkach zagranicznych, stając się ambasadorem polskiej branży spożywczej.
Nagrody w kategorii „Lider Rynku Spożywczego” otrzymali:
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL za odważny i konsekwentny plan inwestycyjny. Podwojenie nakładów inwestycyjnych do rekordowego poziomu 300 milionów zł, by tworzyć produkty coraz wyższej jakości, wpisujące się w rosnące oczekiwania konsumentów.
PKN Orlen za jasną wizję wspierania polskich producentów poprzez rozwój na stacjach paliw i w sklepach O!Shop oferty polskich produktów, m.in. napojów i soków, czy produktów dla wegetarian w oparciu o warzywa od lokalnych dostawców.
Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o. za 6-krotną poprawę zysków spółki za 2017 rok dzięki wprowadzeniu marki własnej, inwestycjom w nowe technologie oraz dywersyfikacji oferty. Firma – poprzez liczne inwestycje - aktywnie włączyła się do realizacji trendu rezygnacji z jaj klatkowych.
Nagrody w kategorii „Innowator Rynku Spożywczego” otrzymali:
Bakalland za odważne wchodzenie w nowe kategorie produktowe: batony proteinowe, bakalie eko i poszerzanie rynków przez tworzenie nowych okazji zakupowych dla bakalii.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.