Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

GfK Polonia: Marki własne to 18 proc. rynku FMCG

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 29-05-2009, 06:37

Jak wynika z danych firmy GfK Polonia za 18 proc. rynku FMCG (produkty spożywcze i chemiczne) odpowiadają już w naszym kraju produkty marki własnej, a w ciągu roku ich udziały zwiększyły się o 2 pkt proc. - podaje Rzeczpospolita.

Jak zauważa gazeta, nadal jest to jednak bardzo mało w porównaniu z innymi krajami europejskimi - w Szwajcarii przekraczają nawet 50 proc.

- Segment marek własnych ma w Polsce nadal duży potencjał wzrostu. Bardzo szybko doganiamy średnią unijną. Dla firm spożywczych wejście w tą niszę może być szansą na przetrwanie w kryzysie - mówi Rzeczpospolitej Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH