Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Gliński: Przydałoby się, żeby Lidl był polski

Lidl pod polskimi skrzydłami? Taki pomysł wydaje się być dobry dla wicepremiera Piotra Glińskiego. – Oczywiście, że przydałoby się, żeby Lidl był polski – powiedział na antenie RMF FM.

Gliński: Przydałoby się, żeby Lidl był polski
Fot. Shutterstock

Wicepremier Gliński, zapytany przez dziennikarza RMF o nacjonalizację Lidla, odpowiedział, że Lidl mógłby być polski. – Reparacje nam się należą (…) Oczywiście, że przydałoby się, żeby Lidl był polski. Przecież konsekwencją II wojny światowej jest ta sytuacja, że kapitał niemiecki, bardzo dobrze, że jest, ale jest go trochę za dużo – skomentował.

Lidl należy do niemieckiego koncernu Schwarz, który jest w rękach rodzinnej spółki. W swoim portfolio ma również sieć sklepów Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    Piotr Gliński RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • 42390 2018-10-14 14:37:22
    Do mulzumanizmu z lidla jest bardzo blisko
  • Gazda z Tylicza 2018-10-15 09:17:20
    Ma parowczak, Leviatany, Piotry I Pawly,inne. Niech im jedynie doda skrzydel I w nich kupuje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.245.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.