Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Globalne korporacje decydują o rynku rozwiązań wsparcia sprzedaży

Najbliższe lata pokażą jak wiele wprowadzanych na rynek innowacji utrzyma się. Z punktu widzenia eLeader, który w skali globalnej szczyci się wieloma przydatnymi innowacjami w obszarze wsparcia sprzedaży, najlepiej pójdzie tym rozwiązaniom, które zostaną pozytywnie zweryfikowane przez globalne korporacje – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Gołubiak, Head of Workforce Solutions eLeader.

Globalne korporacje decydują o rynku rozwiązań wsparcia sprzedaży
Paweł Gołubiak

Technologie automatyzujące interakcje ze sklepowymi półkami, uwalniające ludzką pamięć od zbędnego balastu i wreszcie wykorzystujące sztuczną inteligencję w budowaniu planów dnia, tras czy ofert, testowane w największych firmach amerykańskich czy niemieckich jeszcze w tym dziesięcioleciu zaczną nadawać ton w świecie handlu.

Zapytany, jakie firmy głównie inwestują w systemy wsparcia sprzedaży, zwrócił uwagę iż warto się tu podeprzeć raportem Gartnera, który zmierzył, iż właściwie wszyscy liczący się światowi gracze z branży spożywczej, alkoholowej i tytoniowej a także z branży zdrowie i uroda posiadają systemy wspierające sprzedaż. - Ponad 90 proc. producentów sprzętu AGD, towarów szybko psujących się i np. odzieży również korzysta z rozwiązań mobilnych w tym obszarze. Jako kryterium można tu zasadniczo przyjąć liczebność zespołów mobilnych, właściwie firmy mające już od kilkunastu przedstawicieli uznają systemy SFA / RSE za standard – mówi Paweł Gołubiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Gołubiak RSS ALERT    /    eLeader RSS ALERT    /    wsparcie sprzedaży RSS ALERT    /    systemy wsparcia sprzedaży RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.42.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.