REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Smurfit Kappa wprowadza nową strategię, opartą na analizie zachowań konsumentów

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 24-06-2014, 10:45

Smurfit Kappa, jeden z największych na świecie producentów opakowań, ogłosił wprowadzenie nowej, globalnej strategii marki w 32 krajach pod hasłem Open The Future. W wyniku strategii powstanie program analizy zachowań konsumentów oraz nowa sieć innowacyjnych ośrodków - Experience Centre na całym świecie.

REKLAMA

Jak podaje firma, strategia koncentruje się na rozwoju odbiorców dzięki analizom zachowań konsumentów i innowacjom, odzwierciedlającym nieustanne wysiłki właścicieli marek, by wygrać „Pierwszy Moment Prawdy", gdy kupujący wybierają jedną markę kosztem drugiej.

Strategia czerpie z globalnych doświadczeń firmy z dziedziny opakowań, papieru oraz zrównoważonego rozwoju, by pomóc w rozwiązywaniu faktycznych problemów w oparciu o lepszą znajomość konsumenta. Jest to także wynik dwunastomiesięcznego, globalnego programu badań, prowadzonego przez specjalistów w branży business-to-business w celu ustalenia, czego naprawdę właściciele marek oczekują od branży opakowaniowej. Badania objęły klientów, dostawców i inwestorów, a także wewnętrzne konsultacje z pracownikami Smurfit Kappa zatrudnionymi w Europie, Ameryce Północnej i Południowej.

- Świat globalnych marek coraz szybciej się zmienia i stawia coraz większe wyzwania, lecz jednocześnie jest pełen możliwości dla tych, którzy witają z otwartymi rękami nowe pomysły i stają na czele nowych technologii i nowych trendów. My nie jesteśmy wyjątkiem. Nasze podejście do innowacji musi opierać się na najbardziej wnikliwych analizach, dokładnie odzwierciedlających podejście marek, które są naszymi klientami - mówi Gary McGann, prezes grupy Smurfit Kappa.

Ponadto Smurfit Kappa tworzy nową sieć innowacyjnych ośrodków na głównych rynkach działalności firmy. Centrum będzie znajdować się w międzynarodowym Experience Centre zlokalizowanym na lotnisku Schiphol w Amsterdamie, gdzie właściciele marek będą pracować z ekspertami Smurfit Kappa, zagłębiając się w analizy rynku i oceniając innowacje opakowaniowe, powstające z myślą o rentownym rozwoju oraz zrównoważonym łańcuchu dostaw. Podobne centra badawcze zostaną założone na innych dużych rynkach na całym świecie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH