Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

GLS: To był rok inwestycji

Inwestycje, zaawansowane narzędzia IT, elastyczne rozwiązania dla klientów i rozbudowa infrastruktury bazowej – tak GLS Poland, jeden z najważniejszych operatorów na polskim rynku logistycznym podsumowuje rok. To był jubileuszowy, bo 20 rok obecności firmy w Polsce.

GLS: To był rok inwestycji
Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland

Polski rynek logistyczny był w 2018 roku na wysokiej fali. Przede wszystkim w bardzo szybkim tempie rośnie e-commerce, jednak nie brakuje też wyzwań. – Polacy coraz chętniej robią zakupy online, co bezpośrednio przekłada się na zapotrzebowanie na usługi kurierskie. Rośnie wolumen przesyłek w tym segmencie, ale szybko zmieniają się i rosną też oczekiwania związane z jakością usług, co wymaga m.in. wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych – mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Kierunek: elastyczność, personalizacja, rozwiązania IT

W 2018 roku GLS Poland znacznie poszerzył i wzbogacił wachlarz swoich usług, zwłaszcza w obszarze tzw. ostatniej mili. Usługa FlexDeliveryService została uzupełniona o nową funkcjonalność, umożliwiającą pozostawienie paczki bez podpisu we wskazanym przez odbiorcę miejscu. Firma wprowadziła też nową usługę – InfoCourierService – umożliwiającą bezpośredni kontakt telefoniczny kuriera z odbiorcą, w trakcie którego pojawia się możliwość indywidualnego ustalenia szczegółów dostawy. Operator systematycznie rozbudowuje też sieć punktów nadania i odbioru. Obecnie klienci mają do dyspozycji już ponad 1500 takich punktów w całym kraju, a zasięg sieci stale się poszerza.

– Chcemy być najlepszą firmą kurierską, dlatego stale dostosowujemy zestaw i funkcjonalności naszych usług do wymagań współczesnego stylu życia oraz rzeczywistych potrzeb zarówno nadawców, jak i odbiorców. Kluczowym komponentem kompleksowych rozwiązań stają się dziś elastyczność oraz personalizacja usług, wymagające coraz bardziej efektywnej i indywidualnej komunikacji z klientami. W 2019 roku wprowadzimy kolejne usługi dodatkowe oraz funkcjonalności – zapowiada Tomasz Kroll.

GLS stale optymalizuje system dostaw, kładąc nacisk na informatyzację, automatyzację oraz integrację systemów operacyjno-logistycznych.

GLS rozbudowuje bazę

Dla GLS Poland był to również rok znaczących inwestycji w bazową infrastrukturę. Wiosną operator uruchomił swoje największe centrum dystrybucji przesyłek w Polsce, zlokalizowane w Wypędach pod Warszawą, z bardzo dogodnym dostępem do drogi S8 oraz do autostrady A2. Całkowita powierzchnia obiektu wynosi 7,6 tys. mkw., z czego 6,6 tys. mkw. zajmuje hala załadunkowa. Nowoczesne centrum jest w stanie obsłużyć średnio 80 tys. paczek dziennie i jest wyposażone w nowoczesną infrastrukturę, m.in. do szybkiego sortowania.

więcej informacji:

Tomasz Kroll RSS ALERT    /    GLS Poland RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    logistyka e-commerce RSS ALERT    /    logistyka e-handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Irek 2019-01-18 20:36:18
    I dzięki temu ich przesyłki docierają sprawniej niż przedtem. Nie ukrywam, że przesyłki GLS-em nadaję regularnie. Zazwyczaj korzystam przy tym z Sendit, aby nieco zaoszczędzić na przesyłce, ale rzeczywiście, odkąd korzystam z tej firmy nie zdarzyło się, aby przesyłka dotarła po terminie czy coś...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.159.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.