Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Good Food zmienia design opakowań

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-09-2010, 10:19
Good Food zmienia design opakowań

Producent wafli zmienia design opakowań oraz logo.

Jarosław Lis, Marketing Manager z Good Food tłumaczy, że opakowania ośmiu podstawowych rodzajów wafli są teraz bardziej czytelne, mają lepiej widoczne oznakowanie, wskazujące na najbardziej wartościowe cechy produktu. - Mamy nadzieję, że nowe opakowania będą zwracać uwagę konsumentów, zapadną im w pamięć, staną się rozpoznawalne i podkreślą doskonałą jakość naszych wafli - podkreśla.

Istotną zmianą widoczną na nowych opakowaniach jest też zastąpienie nowym znakiem dotychczasowego logotypu firmy. - Chcemy być postrzegani jako pionier, który wprowadził na rynek nowy, zdrowy trend w odżywianiu - mówi Jarosław Lis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH