Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Google uruchomił w Polsce nowe usługi strumieniowania treści audio i wideo

Nowa usługa strumieniowania treści audio i wideo w trzech wersjach: YouTube Music, YouTube Music Premium i YouTube Premium, wchodzi od wtorku na polski rynek.

Jak zapewniają przedstawiciele amerykańskiego koncernu, dzięki YouTube Music w jednym miejscu można bez ograniczeń korzystać z zasobów YouTube'a, a także znaleźć oficjalne albumy, single, covery czy nagrania z koncertów. W bezpłatnej usłudze dostępne są playlisty m.in. z nowościami czy wybranym gatunkiem muzycznym. Kontekstowe listy odtwarzania dostosowane do preferencji użytkownika dostępne są zawsze w karcie głównej. Można zapisywać je również w osobistej Bibliotece albo wykorzystać jako bazę do tworzenia własnych kompozycji.

Aplikacja umożliwia ponadto wyszukiwanie piosenki po fragmencie tekstu. W zakładce "Hotlista" można natomiast znaleźć podpowiedzi, czego najchętniej słuchają obecnie użytkownicy. Jak zaznacza Google, lista jest tworzona na podstawie upodobań użytkowników aplikacji w danym kraju. YouTube stworzył dodatkowo również listy takie jak "100 najpopularniejszych utworów na całym świecie".

W płatnej wersji YouTube Music Premium użytkownicy mogą słuchać utworów w tle, bez reklam, a także wtedy, kiedy nie mają dostępu do internetu. Aplikacja do składanki offline będzie automatycznie pobierać utwory dodawane przez użytkownika, gdy jego urządzenie znajduje się w trybie online. Lista utworów offline zostanie zapisana w karcie Biblioteka, wraz z innymi pobranymi albumami, utworami i listami odtwarzania. Parametry pobierania można skonfigurować w ustawieniach. Dostęp do usługi YouTube Music Premium kosztuje miesięcznie 19,99 zł i jest dostępny również w pakiecie rodzinnym za 29,99 zł.

Ponadto od wtorku polscy użytkownicy aplikacji YouTube mogą uaktualnić ją do wersji Premium, zapewniającą ofertę YouTube Music Premium wzbogaconą dostęp do pełnej oferty filmów i programów z serii YouTube Originals oraz materiałów wideo bez reklam. Również tę usługę można wypróbować za darmo przez trzy miesiące. Po zakończeniu tego okresu będzie ona dostępna za 23,99 zł miesięcznie. Do wyboru klienci będą mieli ponadto pakiet dla całej rodziny w cenie 35,99 zł miesięcznie. Przez dwa tygodnie od polskiej premiery rozwiązania uzyskają możliwość testowania usługi w wersji Premium przez trzy miesiące za darmo.

W chwili, gdy usługa YouTube Premium zostanie uruchomiona, dostęp do niej automatycznie otrzymają subskrybenci Google Play Music. Jak zapewniają przedstawiciele koncernu, "dla nich nic się nie zmieni - podobnie jak za pośrednictwem Google Play Music będą mieli dostęp do wszystkich zakupionych utworów muzycznych, przesłanych plików i playlist".

"Usługi uruchamiamy w Polsce w tym samym czasie, aby od samego początku zapewniać użytkownikom możliwość wyboru" - powiedział szef ds. produktów muzycznych w YouTube T. Jay Fowler.

W przypadku wszystkich usług mogą być one uruchomione tylko na jednym urządzeniu w danym momencie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Google RSS ALERT    /    usługi Google RSS ALERT    /    technologie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.20.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.