REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gottar z Sealed Air Food Care na FRSiH: Opakowania wspierają strategię marketingową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-10-2016, 16:30
Gottar z Sealed Air Food Care na FRSiH: Opakowania wspierają strategię marketingową

Christophe Gottar, Executive Director Global Poultry Sector w Sealed Air Food Care w trakcie debaty „Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu mówił, że opakowania mogą wspierać strategię marketingową danych marek, czyli mogą pomagać w tym, jak produkt ma być postrzegany.

REKLAMA

Christophe Gottar, Executive Director Global Poultry Sector z Sealed Air Food Care tłumaczył, że branża opakowań dla przemysłu spożywczego pomaga producentom żywności zachować właściwości produktów w drodze od producenta do konsumenta. Mówił, że opakowania mogą wspierać strategię marketingową danych marek, czyli mogą pomagać w tym, jak produkt ma być postrzegany.

Dodał, że sukces produktu zależy od komunikacji i edukacji, ale również od opakowań, które pomagają oznaczać produkty w odpowiedni sposób. Opakowania stanowią również źródło informacji dla klientów o danym produkcie.

Mówił, że obecnie konsument spędza przed półką w sklepie zaledwie 20 sekund i nietrafione opakowanie może spowodować, że klient kupi inny produkt. – My w naszej firmie pracujemy nad dizajnem. Chcemy spowodować, aby dany produkt wyróżniał się – dodał Christophe Gottar.

Obecne przepisy oraz trend na produkty „bez czegoś”, czyli np. bez glutenu, cukru czy konserwantów wymuszają na producentach umieszczanie coraz więcej informacji na opakowaniach swoich produktów.  

Christophe Gottar wyjaśniał, że branża opakowań dla przemysłu spożywczego zauważa tę tendencję i próbuje sobie z nią poradzić – próbuje dążyć do tego, aby na opakowaniach nie było zbyt dużo informacji, które sprawią, że przekaz stanie się mniej czytelny.

Jednym ze sposobów – tłumaczył Christophe Gottar – jest udostępnianie informacji przez QR kody na opakowaniach. Klienci zeskanują taki kod smartfonem i dowiedzą się więcej na temat danego produktu, który jest umieszczony na półce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 329) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH