Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Grupa ID Logistics ogłosiła wyniki za 3. kwartał 2018

Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów w logistyce kontraktowej, ogłosiła wyniki finansowe za 3. kwartał 2018 roku. Przychody firmy wyniosły 355,9 mln EUR i wzrosły o 11,5 proc. ID Logistics podsumował także pierwsze 9 miesięcy 2018 roku. W tym okresie przychody firmy osiągnęły poziom ponad 1.036 mld EUR i wzrosły o 7,9 proc. Osiągnięcie tak dobrych wyników było efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, pozyskania nowych klientów, uruchomienia kolejnych centrów logistycznych a także sprzyjających warunków rynkowych.

Grupa ID Logistics ogłosiła wyniki za 3. kwartał 2018
fot. materiały prasowe

Eric Hémar, prezes i dyrektor generalny Grupy ID Logistics, komentuje: „W 3. kwartale odnieśliśmy korzyści z przychodów wygenerowanych przez nowe magazyny, uruchomione w ostatnim roku oraz sprzyjających warunków ekonomicznych we Francji i Europie. Konsekwentnie realizujemy strategię rozszerzania biznesu w oparciu o pozyskanie nowych klientów, zwłaszcza z obszaru e-commerce oraz rozpoczęcie działalności w kolejnych krajach w Europie".

W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2018 roku we Francji, rynku macierzystym, Grupa ID Logistics odnotowała tempo wzrostu na poziomie 7,6 proc, w 3. kwartale 9,1 proc., głównie dzięki podpisaniu nowych kontraktów i pozytywnemu efektowi cenowemu przekładającemu się na wzrost wolumenów w ciągu kwartału. Grupa ID Logistics odnotowała też znaczący wzrost przychodu z działalności na rynkach międzynarodowych, który w 3. kwartale wyniósł 13,9 proc. a w pierwszych 9 miesiącach 8,2 proc. To wynik ogólnie pozytywnych trendów rynkowych, odczuwanych zwłaszcza w Europie. Przy uwzględnieniu niekorzystnych efektów walutowych w Ameryce Łacińskiej, wzrost przychodu z działalności międzynarodowej wyniósł w 3. kwartale 7,6 proc. a ciągu pierwszych 9 miesięcy 2,7 proc.

Grupa ID Logistics konsekwentnie bierze udział w licznych przetargach, wygrywając lub rozpoczynając realizację nowych kontraktów.

We Francji Grupa rozszerzyła zakres współpracy ze swoim największym klientem, siecią handlową Carrefour. Nowy magazyn w Aulnay o powierzchni 60 tys. mkw. będzie odpowiadał za dystrybucję napojów, alkoholi i artykułów spożywczych do hipermarketów, supermarketów oraz sklepów typu convenience w regionie paryskim. W Rosji ID Logistics będzie odpowiadać za obsługę e-commerce 24/7 dla Shop&Show, jednego z największych telezakupowych kanałów w Rosji, oglądanego w ponad 20 milionach domów. ID Logistics rozpocznie współpracę w listopadzie od szkolenia operatorów i pełnego uruchomienia wszystkich procesów operacyjnych, tak aby poradzić sobie z obsługą szczytu świątecznego w końcu roku. Docelowo ID Logistics ma realizować dziennie 10 tys. zamówień z całej Rosji.  

- W 3. kwartale także w Polsce, zgodnie z przyjętą strategią, utrzymaliśmy dynamiczne tempo rozwoju, co umożliwia nam utrzymanie podobnych tendencji jak w Grupie ID Logistics. Pozwala na to nasza wzmożona koncentracja na docieraniu do nowych klientów, zarówno tradycyjnych jak i specjalistycznych sieci handlowych oraz oferowanie im rozwiązań dedykowanych, w których niewątpliwie się specjalizujemy. W 2019 rok wchodzimy z nowymi, wygranymi projektami, które wzmocnią naszą pozycję na polskim rynku w tym niszowym dla logistyki kontraktowej obszarze działalności - podsumowuje Sylwia Dunn, dyrektor rozwoju sprzedaży, ID Logistics Polska.

ID Logistics zamierza utrzymać wysoki poziom rozwoju wzrostu organicznego, dzięki specjalizacji w logistyce kontraktowej, jakości portfolio klientów i rozwojowi w sektorze e-commerce, z ukierunkowaniem na rynki europejskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ID Logistics RSS ALERT    /    logistyka kontraktowa RSS ALERT    /    Eric Hémar RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.18.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.