Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa OEX uruchomiła magazyn materiałów marketingowych

  • Autor: pr
  • Data: 20-11-2014, 19:31

W listopadzie Grupa OEX została głównym najemcą w nowo wybudowanym kompleksie logistycznym Good Point III w Łubnej k/Warszawy. Obecnie Grupa OEX dysponuje infrastrukturą magazynową przekraczającą 50000 mkw.

W nowo uruchomionej inwestycji Good Point III, zrealizowanej przez Real Management, OEX wynajął 16000 mkw., stając się tym samym największym najemcą obiektu. Na terenie kompleksu w Łubnej k/Warszawy Grupa OEX jest obecna już od 2008 roku. O wyborze tej lokalizacji przesądziła m.in. dobra komunikacja z centrum Warszawy i resztą kraju, co ma kluczowe znaczenie w przypadku obsługi rozproszonych geograficznie klientów.

Łącznie Grupa OEX posiada 5 centrów dystrybucyjnych klasy A. Zasoby holdingu uzupełnia kilkadziesiąt lokalnych magazynów, rozlokowanych na terenie całej Polski oraz trzy centra operacyjne dedykowane archiwizacji dokumentów. Powierzchnia przeznaczona wyłącznie dla projektów z zakresu logistyki materiałów marketingowych wynosi ponad 30000 mkw., a do dyspozycji klientów znajduje się ponad 50000 miejsc paletowych.

Systematyczny rozwój projektów logistycznych Grupy OEX spowodował konieczność rozbudowy wykorzystywanej przez nas infrastruktury. W tej chwili żaden polski dostawca usług z zakresu obsługi materiałów marketingowych nie dysponuje tak dużą powierzchnią magazynową - powiedział Artur Wojtaszek, członek zarządu Grupy OEX.

Grupa OEX oferuje klientom kompleksową usługę magazynowania i dystrybucji materiałów marketingowych, takich jak ekspozytory, displaye, stoiska promocyjne, produkty regularne czy poligrafia (ulotki, plakaty, katalogi). Obsługa logistyczna może obejmować także co-packing i konfekcjonowanie oraz instalację i renowację POSM.

Sposób organizacji procesów logistycznych wspierających sprzedaż przekłada się zarówno na skuteczność, jak i koszty realizowanych aktywności marketingowych oraz sprzedażowych. Dotychczas zrealizowaliśmy setki projektów, które pozwoliły nam na wypracowanie autorskich rozwiązań w dystrybucji towarów marketingowych - mówi Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający usługami non-core logistics w Grupie OEX.
Z obsługi logistycznej materiałów marketingowych oferowanej przez Grupę OEX korzystają m.in. firmy Unilever, Johnson & Johnson, Pandora, Pernod Ricard, CEDC, Diageo, Philip Morris, PZU, Nestle i Sony.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH