Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa OEX uruchomiła magazyn materiałów marketingowych

  • Autor: pr
  • Data: 20-11-2014, 19:31

W listopadzie Grupa OEX została głównym najemcą w nowo wybudowanym kompleksie logistycznym Good Point III w Łubnej k/Warszawy. Obecnie Grupa OEX dysponuje infrastrukturą magazynową przekraczającą 50000 mkw.

W nowo uruchomionej inwestycji Good Point III, zrealizowanej przez Real Management, OEX wynajął 16000 mkw., stając się tym samym największym najemcą obiektu. Na terenie kompleksu w Łubnej k/Warszawy Grupa OEX jest obecna już od 2008 roku. O wyborze tej lokalizacji przesądziła m.in. dobra komunikacja z centrum Warszawy i resztą kraju, co ma kluczowe znaczenie w przypadku obsługi rozproszonych geograficznie klientów.

Łącznie Grupa OEX posiada 5 centrów dystrybucyjnych klasy A. Zasoby holdingu uzupełnia kilkadziesiąt lokalnych magazynów, rozlokowanych na terenie całej Polski oraz trzy centra operacyjne dedykowane archiwizacji dokumentów. Powierzchnia przeznaczona wyłącznie dla projektów z zakresu logistyki materiałów marketingowych wynosi ponad 30000 mkw., a do dyspozycji klientów znajduje się ponad 50000 miejsc paletowych.

Systematyczny rozwój projektów logistycznych Grupy OEX spowodował konieczność rozbudowy wykorzystywanej przez nas infrastruktury. W tej chwili żaden polski dostawca usług z zakresu obsługi materiałów marketingowych nie dysponuje tak dużą powierzchnią magazynową - powiedział Artur Wojtaszek, członek zarządu Grupy OEX.

Grupa OEX oferuje klientom kompleksową usługę magazynowania i dystrybucji materiałów marketingowych, takich jak ekspozytory, displaye, stoiska promocyjne, produkty regularne czy poligrafia (ulotki, plakaty, katalogi). Obsługa logistyczna może obejmować także co-packing i konfekcjonowanie oraz instalację i renowację POSM.

Sposób organizacji procesów logistycznych wspierających sprzedaż przekłada się zarówno na skuteczność, jak i koszty realizowanych aktywności marketingowych oraz sprzedażowych. Dotychczas zrealizowaliśmy setki projektów, które pozwoliły nam na wypracowanie autorskich rozwiązań w dystrybucji towarów marketingowych - mówi Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający usługami non-core logistics w Grupie OEX.
Z obsługi logistycznej materiałów marketingowych oferowanej przez Grupę OEX korzystają m.in. firmy Unilever, Johnson & Johnson, Pandora, Pernod Ricard, CEDC, Diageo, Philip Morris, PZU, Nestle i Sony.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH