Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Grupa Raben od stycznia wprowadza ETA

Czas jest w branży logistycznej na wagę złota. Tym samym informacja o czasie dostarczenia przesyłki staje się bezcenna. Korki na drodze, nieprzewidziane zdarzenia, a nawet czynniki wyższe – to wszystko przekłada się na efektywność działania zarówno po stronie firmy logistycznej jaki i klienta. W erze digitalizacji nie może zabraknąć rozwiązań pozwalających na elastyczne działanie w zależności od zmieniającej się sytuacji w procesie logistycznym. Dlatego, Grupa Raben z początkiem stycznia udostępniła dla swoich klientów narzędzie pozwalające na śledzenie przesyłki w czasie rzeczywistym.

Grupa Raben od stycznia wprowadza ETA
fot. materiały prasowe

Jako firma odpowiedzialna społecznie, Grupa Raben w biznesie kieruje się min. podejściem fair play. Jest to uniwersalna zasada, która sprawdza się nie tylko w sporcie. Relacje oparte na zaufaniu i wzajemnej szczerości budują lepsze jutro.

„Dzięki codziennej komunikacji z klientami oraz odbiorcami przesyłek, wiemy jak ważna jest uczciwa, rzetelna i prosta informacja o czasie dostawy przesyłki. Nie mówimy, że korki na drodze czy zdarzenia losowe się nie zdarzają. Nie da się zaczarować rzeczywistości. My chcemy dostarczyć naszym klientom rzetelną informację, aby mogli mieć lepszą kontrolę nad własnymi operacjami.” – mówi Marcin Sobczyński, Head of Group Marketing, Grupa Raben

ETA – czas dostawy

Pojęcie ETA (estimated time of arrival) oznacza szacunkowy czas dostawy, w którym dany środek transportu dotrze do miejsca docelowego. Grupa Raben, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, opracowała innowacyjny system monitorowania przesyłek oparty o parametr ETA. Wykorzystuje on informacje o bieżącym położeniu kierowcy na podstawie lokalizacji GPS podawanej przez urządzenie mobilne.

„Dysponując pozycją GPS przekazywaną do systemów informatycznych Grupy Raben co 5 minut, jesteśmy w stanie wyliczyć z dużą dokładnością przewidywany czas przybycia przesyłki do odbiorcy. Pracujemy z danymi o położeniu przesyłek w czasie rzeczywistym, a to znacząco zwiększa dokładność kalkulacji oraz jakości finalnej informacji. Dodatkowo wszelkie bieżące sytuacje drogowe są brane pod uwagę i dzięki temu, mamy możliwość bieżącej aktualizacji estymowanego czasu dostawy.” – wyjaśnia Bartosz Kolasiński, Project Manager, Grupa Raben

Klienci Grupy Raben mogą monitorować czas dostawy przesyłki w czasie rzeczywistym na platformie myRaben.com. W przypadku wystąpienia sytuacji mogących wpłynąć na zmianę czasu dostawy (wcześniejszy/ późniejszy niż pierwotnie wyliczony), wynikających np. z sytuacji na drogach czy wypadków, system automatycznie aktualizuje szacowany czas dostawy i przesyła aktualizacje do platformy myRaben.com. Jednocześnie, klient w momencie składania zlecenia przewozu ma możliwość aktywacji powiadomień elektronicznych o przewidywanym czasem dostawy, wysyłanych pocztą elektroniczną na wskazane przez niego adresy e-mail.

więcej informacji:

ETA RSS ALERT    /    Grupa Raben RSS ALERT    /    Bartosz Kolasiński RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT    /    transport drogowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.83.93.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.