Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Grupa Raben podsumowuje rok 2018

Otwarcie trzech nowych oddziałów w Polsce i jednego w Czechach. Uruchomienie własnej, niezależnej sieci transportowej w Niemczech, przejęcie kolejnej spółki i uruchomienie nowych, międzynarodowych połączeń, w tym m.in. do Włoch. Do tego jubileusz 15-lecia obecności na Ukrainie oraz nowy magazyn na Węgrzech. Ponadto inwestycje w tabor, rozwój kompetencji pracowników, działania na rzecz środowiska i liczne nagrody. Tak w skrócie Grupa Raben może podsumować 2018 rok.

Grupa Raben podsumowuje rok 2018
fot. materiały prasowe

Problemy, z jakimi boryka od lat się branża logistyczna, związane choćby z deficytem pracowników czy unijnymi regulacjami, nie ustały wraz z nadejściem 2018 roku. Jednak Grupa Raben dobrze poradziła sobie w tych niełatwych warunkach, czego dowodem są liczne inwestycje.

- Rok 2018 był z pewnością rokiem pełnym wyzwań. Trudna sytuacja na rynku pracy, braki kierowców i magazynierów oraz rosnące koszty w połączeniu z chęcią i czasem koniecznością inwestowania w nowe rozwiązania i w rozwój, powodują że kolejne lata będą okresem testów i nieustannego sprawdzianu dla operatorów logistycznych i firm transportowych – podsumowuje Janusz Anioł, Dyrektor Generalny Raben Logistics Polska.

Raben w Polsce

W kwietniu 2018 r. miało miejsce oficjalne otwarcie obiektu w Chlebni, dokąd przeniósł się oddział z Grodziska Mazowieckiego. Na inwestycję, którą zrealizował Panattoni Europe, złożyły się tzw. magazyn przeładunkowy o powierzchni ok. 8000 m² oraz magazyn wysokiego składu o powierzchni 34 000 m2, który może pomieścić ok. 50 000 palet. Dzięki temu obiekt codziennie jest w stanie obsłużyć ponad 4000 przesyłek oraz ok. 265 samochodów.

Niespełna pół roku później nastąpiła przeprowadzka oddziału w Czechowicach-Dziedzicach do nowej siedziby na terenie 7R Beskid Park – nowoczesnego kompleksu, w którym Raben Logistics Polska ma do dyspozycji 3440 m2 powierzchni magazynu przeładunkowego klasy A i ponad 500 m2 biur.

Oba obiekty znajdują się w niezwykle dogodnych lokalizacjach, a przy ich budowie położono szczególny nacisk na bezpieczeństwo i ekologię. Z myślą o tym zastosowano m.in. nowoczesne rozwiązania przeciwpożarowe, świetliki dachowe, oświetlenie LED czy promienniki gazowe ogrzewające pomieszczenia. W międzyczasie otwarto nową lokalizację oddziału w Opolu, który mieści się w nowo wybudowanych halach CTP. Raben użytkuje tam magazyn o powierzchni 3000 m2 wyposażony w 20 ramp załadunkowych.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników i wzrostu, który udało nam się uzyskać w minionym roku. To, co cieszy szczególnie, to portfolio naszych lojalnych klientów i wieloletnia współpraca z wieloma z nich. Dobrym przykładem takiej współpracy jest Nivea Polska czy firma Henkel, z którymi współpracujemy już ponad 20 lat; dla tej ostatniej właśnie powstaje w Robakowie nowa hala przygotowana do obsługi towarów kosmetycznych – mówi Janusz Anioł. – W 2019 roku i kolejnych latach będziemy kontynuować naszą strategię działania polegającą na stabilności, wysokiej jakości usług i konkurencyjności opartej przede wszystkim na partnerstwie z klientami – dodaje.

więcej informacji:

Raben RSS ALERT    /    Raben Polska RSS ALERT    /    Ewald Raben RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT    /    transport samochodowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.21.16.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.