Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Grupa RAJA jednoczy swoje europejskie spółki

Grupa RAJA ogłosiła, że jej 15 spółek europejskich, które dotychczas funkcjonowały pod nazwą Rajapack, jednoczy się pod wspólną marką RAJA. Od 2 września br. oddział Rajapack Polska, podobnie jak 14 pozostałych europejskich spółek należących do grupy, będzie funkcjonował pod wspólną marką RAJA.

Grupa RAJA jednoczy swoje europejskie spółki
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 03-09-2019, 09:33

15 spółek europejskich z siedzibami w Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Austrii, Włoszech, Czechach, Szwajcarii, Norwegii, Polsce, Danii, Szwecji, Portugalii oraz Słowacji do tej pory prowadziło swoją działalność pod nazwą Rajapack. Dzisiaj Grupa RAJA ogłosiła zjednoczenie nazw wymienionych spółek, dzięki czemu wszystkie działają już pod wspólną marką RAJA. Grupa zapewnia, że zmiana nie spowoduje żadnych niedogodności dla klientów.

– Marka RAJA to złożona naszym klientom obietnica najwyższej jakości produktów i usług, bliskiej relacji z klientem oraz naszego zaangażowania w kwestie środowiskowe i społeczne – mówi Danièle Kapel-Marcovici, prezes i dyrektor generalny Grupy RAJA.

Od 2010 r. marka obecna jest w Polsce i aktualnie w swojej siedzibie w Warszawie zatrudnia ponad 40 osób. Polski oddział poza rynkiem własnym, zaopatruje także Czechy i Słowację.

– Jako RAJA Polska należymy do Grupy RAJA, której strategia koncentruje się na kliencie. Będziemy nadal rozwijać nasz udział rynkowy i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość – mówi Jarosław Kamiński, dyrektor generalny RAJA Polska.

W 2019 r. grupa RAJA konsekwentnie kontynuuje strategię rozwoju wielokanałowego w całej Europie.

– Pragniemy oferować klientom coraz więcej innowacyjnych, spersonalizowanych i ekologicznych rozwiązań. Wzmacniamy naszą ofertę produktową, system logistyczny i organizację, aby osiągnąć założone cele w zakresie wzrostu i rentowności. Inwestycje pozwolą nam wygenerować obroty na poziomie ok. 690 mln euro w 2019 r – zapowiada Kapel-Marcovici.

Są to ambitne cele, które zostaną zrealizowane poprzez rozwój segmentu kluczowych klientów, w szczególności w prężnie rozwijającym się sektorze e-commerce oraz poprzez inwestycje w cyfryzację i wzmocnienie systemu logistycznego. Jednym z działań świadczących o dynamicznym rozwoju Grupy RAJA jest nabycie spółek STAPLES Solutions we Francji, Włoszech i Hiszpanii, dzięki któremu zajmie kluczową pozycję na dwóch głównych rynkach dystrybucji B2B: artykułów i mebli biurowych oraz produktów konserwacji i utrzymywania czystości.

– W ciągu 65 lat nasza grupa znacznie się rozwinęła, pozostając od momentu jej utworzenia, wierną duchowi przedsiębiorczości i kultury obsługi klienta. Nabycie spółek STAPLES Solutions jest największą transakcją zewnętrznego rozwoju naszej grupy. Dążymy do wdrożenia strategii globalnej współpracy biznesowej i intensyfikacji działań w całej Europie – informuje Danièle Kapel-Marcovici.

Transakcja zostanie sfinalizowana w październiku po uzyskaniu oficjalnego zatwierdzenia i zakończeniu konsultacji z przedstawicielami pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Raja RSS ALERT    /    Rajapack RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.