Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

GSK Consumer Healthcare otwiera Laboratorium Badań Sensorycznych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 12-10-2017, 13:01
GSK Consumer Healthcare otwiera Laboratorium Badań Sensorycznych
fot. materiały prasowe

GSK Consumer Healthcare, jedna z największych na świecie firm działających w sektorze produktów ochrony zdrowia, uruchomiła konsumenckie Laboratorium Badań Sensorycznych (Consumer Sensory Lab). Placówka ta jest najnowszym osiągnięciem firmy w obszarze innowacyjności i lepszego zrozumienia potrzeb konsumentów.

  • Zadaniem Laboratorium, zlokalizowanego w brytyjskiej centrali GSK w Brentford, jest jak najlepsze poznanie preferencji sensorycznych konsumentów. Nowa placówka będzie ściśle współpracowała z istniejącym już Laboratorium Badań Zachowań Kupujących (Shopper Science Lab), aby jak najlepiej zrozumieć preferencje i zwyczaje zakupowe konsumentów - bardzo istotne podczas procesu tworzenia produktów.

    Umiejscowienie obydwu laboratoriów w jednym budynku to pierwsze tego typu rozwiązanie w Europie. Laboratoria pozwolą na zwiększenie zaangażowania GSK Consumer Healthcare w obszarach priorytetowych dla firmy, którymi są innowacyjność, zdobywanie zaufania konsumentów i osiąganie najlepszych wyników, zgodnie z ogłoszoną przez Prezes firmy Emmę Walmsley na początku tego roku nową strategią firmy.

    Laboratorium Badań Sensorycznych będzie testować szeroką gamę produktów, wykorzystując w tym celu najnowocześniejsze urządzenia do śledzenia ruchów gałek ocznych (tzw. eye-tracking), systemy monitoringu biometrycznego twarzy oraz skóry, a także urządzenia rejestrujące. Dzięki tym testom specjalny zespół naukowców ds. badań sensorycznych oraz zachowań konsumenta będzie mógł przeprowadzać analizy świadomych i nieświadomych reakcji na prezentowany asortyment, a następnie wykorzystać ich wyniki w procesie opracowywania nowych produktów, a także usprawniania produktów już istniejących.

    Dla celów badań został wyłoniony specjalny, 12-osobowy panel konsumentów spośród ponad 200 kandydatów. Jego członkowie zostali wybrani ze względu na wyjątkowe zdolności percepcji sensorycznej, które posiadają. Przeszli też półroczne szkolenie, które umożliwi im przekazywanie użytecznych informacji zwrotnych na temat smaku, konsystencji, zapachu oraz innych właściwości produktów, takich jak np. pasta do zębów czy syrop na kaszel.

    Testowanie produktów przez panelistów będzie się odbywać podczas ośmiu cotygodniowych sesji. Oznacza to, że preferencje konsumentów będą uwzględniane podczas całego procesu opracowywania produktu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH