Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Herbaty, produkty zbożowe i miody wśród nominowanych w konkursie Podlaska Marka

Filharmonia, festiwale teatralne i muzyczne, naturalne produkty, innowacyjne projekty, lokalne firmy, działania na rzecz potrzebujących czy seniorów - znalazły się wśród 21 nominowanych do nagrody Podlaska Marka. Laureatów poznamy 7 maja.

Herbaty, produkty zbożowe i miody wśród nominowanych w konkursie Podlaska Marka
fot. podlaskamarka.pl

Autor: PAP
Data: 03-04-2019, 16:32

To 15. edycja konkursu, na który w tym roku wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń - powiedział w środę podczas ogłoszenia nominacji marszałek województwa podlaskiego Artur Kosicki. "Chcemy promować nasze województwo, mamy czym się chwalić i powinniśmy o tym mówić nie tylko w Polsce, ale też i na całym świecie" - dodał marszałek.

Do Podlaskiej Marki wpłynęło blisko 300 zgłoszeń, a ocenę formalną przeszło 187 z nich. Zespół ekspertów, w którego skład wchodzą przedstawiciele m.in. biznesu, kultury, mediów i organizacji pozarządowych, wybrał 21 nominowanych w sześciu kategoriach. Kosicki, który jest też przewodniczącym kapituły mówił, że wybór nie był łatwy. Pogratulował też wszystkim, których wnioski były oceniane.

Finaliści będą rywalizować o nagrody, które przyznane zostaną za: produkt (oddzielnie użytkowy i spożywczy), inwestycję, odkrycie, wydarzenie, kulturę oraz społeczeństwo.

Swoją Podlaską Markę Konsumentów przyznają też internauci, którzy od środy po południu będą mogli poprzez stronę internetową www.podlaskamarka.pl głosować na przedsięwzięcia i pomysły nominowane w konkursie. Internetowe głosowanie zakończy się 17 kwietnia.

Wśród finalistów produktów spożywczych są: herbatki owocowe i ziołowe "Dary Natury", produkty firmy Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, miody z rejonu Zielonych Płuc Polski.

W kategorii produktu użytkowego nominowane zostały: rowery "Mad", szafka na buty firmy Górna Półka oraz biżuteria artystyczna Bondarowski.

Nominowani w kategorii odkrycie to: EyeFace, czyli program, który pozwala pracować na komputerze przy użyciu ruchów twarzy i oczu; Smart Senior - system ułatwiający codzienne funkcjonowanie osoby starszej oraz Zonifero - aplikacje, które za pomocą telefonu pomagają firmom i instytucjom w rezerwacji pomieszczeń.

Inwestycją roku może stać się pierwszy testowy budynek zeroenergetyczny firmy Unihouse, Przedszkole Samorządowe Gminy Supraśl w Grabówce lub Pawilon Edukacyjny w Rezerwacie Pokazowym Żubrów w Białowieskim Parku Narodowym.

W kategorii kultura o Podlaską Markę powalczy: Filharmonia Kameralna im. Witolda Lutosławskiego w Łomży, projekt iSztuka - Edukacja Kulturalna dla Wszystkich, realizowany przez Fundację Audiodeskrypcja, i Ogólnopolski Festiwal Sztuk Komediowych Teatrów Amatorskich "Decha", organizowany przez Stowarzyszenie Kreatywny Bielsk Podlaski.

więcej informacji:

Podlasie RSS ALERT    /    Podlaska Marka RSS ALERT    /    Chorten RSS ALERT    /    Dary Natury RSS ALERT    /    Podlaskie Zakłady Zbożowe RSS ALERT    /    miód RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.