REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hygienika wyda na inwestycje 2 mln euro. Chce dorównać Procter&Gamble i Kimberly Clark

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2011, 10:59
Hygienika wyda na inwestycje 2 mln euro. Chce dorównać Procter&Gamble i Kimberly Clark
Kamil Kliniewski, prezes zarządu spółki Hygienika

Hygienika - producent dziecięcych i kobiecych artykułów higienicznych - zainwestuje w park maszynowy aby podnieść wydajność i jakość swoich produktów. W latach 2012-2013 zamierza wydać na ten cel ok. 2 mln euro, dzięki czemu zwiększy swoje moce produkcyjne o 30 proc. Firma liczy też na unijne dotacje.

REKLAMA

- Chcemy dorównać jakością liderom rynkowym tj. Procter&Gamble czy Kimberly Clark, dlatego będziemy inwestować w unowocześnianie i rozbudowę naszego parku maszynowego. Co prawda, jakość naszych wyrobów jest bardzo wysoka, co potwierdziły ostatnio m.in. pozytywne audyty naszych produktów, przeprowadzone przez sieci Tesco i Biedronka, jednak zamierzamy je regularnie unowocześniać - mówi Kamil Kliniewski, Prezes Hygieniki.

Dodał, że podniesienie jakości wyrobów jest też bardzo ważne w kontekście planowanej ekspansji Hygieniki na rynkach zachodniej Europy, gdzie normy jakościowe są dużo wyższe.

Firma jeszcze w 2008 r. złożyła wniosek o 50-proc. dofinansowanie inwestycji, zakładającej modernizację i zwiększenie innowacyjności produkcji (wartość projektu to ok. 1,8 mln zł). Drugi wniosek o podobnej wartości ma być złożony wkrótce.

Planowany zakup nowego ciągu technologicznego pozwoli Hygienice na produkcję nowości produktowych, które winny znaleźć się minimum na tzw. „średniej półce" w super i hipermarketach oraz w hurtowniach chemicznych. Ponadto podniesie jakość wyrobów, ograniczy ilość odpadów i obniży koszty produkcji.

- Przewidujemy, że popyt na produkty higieniczne w Polsce będzie systematycznie rósł w najbliższych latach. Duże bariery wejścia na rynek powodują, że benificjentami tego wzrostu będą najwięksi obecnie gracze. Dlatego, oprócz podniesienia jakości i wydajności naszej produkcji będziemy poszerzać naszą ofertę handlową, a także rozwój marek Bambino, Bambi oraz Linell. Być może wprowadzimy też nową markę z produktami higienicznymi ze średniej półki - suponuje Kamil Kliniewski.

Obecna linia produkcyjna pozwala na produkcję 500 szt. artykułów higienicznych na minutę. Dzięki planowanym inwestycjom, moce produkcyjne wzrosną do ok 650 szt. na minutę.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH