Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

ID Logistics obsługuje kolejny sklep internetowy

ID Logistics konsekwentnie rozszerza zakres współpracy z Norauto Polska, siecią sklepów motoryzacyjnych i serwisów samochodowych. Teraz operator odpowiada za obsługę logistyczną zamówień, składanych w sklepie internetowym www.norauto.pl. Tym samym w mszczonowskim centrum dystrybucji Norauto, zarządzanym przez ID Logistics, scentralizowano obsługę wszystkich kanałów sprzedaży sieci w Polsce, zarówno stacjonarnej jak i e-commerce.

ID Logistics obsługuje kolejny sklep internetowy
fot. ID Logistics Polska

W ramach obsługi e-commerce, ID Logistics odpowiada za kompletowanie, kontrolę poprawności przygotowanych zamówień oraz, przy współpracy z firmą kurierską, wysyłkę zakupionych artykułów do klientów. Asortyment towarów, dostępny w centrum dystrybucji, jest bardzo zróżnicowany i obejmuje 2 700 SKU (rodzajów) artykułów składowanych w magazynie oraz sezonowych, dostarczanych przez dostawców zewnętrznych. Są to artykuły i akcesoria samochodowe, o różnych wymiarach, kształcie i wadze, od żarówek, wycieraczek, akumulatorów, części zamiennych po opony, foteliki samochodowe i bagażniki dachowe.

„Najmniejszym, skompletowanym przez nas zamówieniem w ramach obsługi kanału e-commerce, było pojedyncze etui na kluczyki samochodowe, a największym bagażnik dachowy. Z punktu widzenia obsługi magazynowej, głównym wyzwaniem będzie dla nas obsługa sprzedaży sezonowej, przede wszystkim opon” uzupełnia Paweł Gajda, kierownik działu obsługi Norauto, ID Logistics Polska.

Rozszerzenie zakresu współpracy o obsługę kanału e-commerce wymagało od ID Logistics wprowadzenia zmian zapewniających efektywną obsługę magazynową. Dotyczyły one m.in. nowej organizacji miejsc składowania, związanej z dostosowaniem ich do przechowywania artykułów czekających na wysyłkę i zwrotów. Kluczowe znaczenie dla operatora miała też integracja systemu zarządzania magazynem z systemem firmy kurierskiej doręczającej zamówiony towar do klientów, co pozwala m.in. na drukowanie etykiet oraz przygotowanie wysyłek pobraniowych. Ze względu na znaczny wzrost ilości obsługiwanego towaru, zatrudniono także nowych pracowników.

„Dynamicznie rozwijający się w Polsce rynek e-commerce wymaga od operatorów logistycznych dostosowania operacji i powierzchni magazynowych do potrzeb tego kanału dystrybucji. W procesie obsługi klienta z sektora e-commerce zadanie operatora logistycznego polega nie tylko na wywiązywaniu się z zadań w zakresie logistyki, ale również stanowi integralną część kreowania wizerunku marki klienta. Profesjonalne przygotowanie i kompleksowe rozwiązania logistyczne, jakimi dysponuje ID Logistics, umożliwiły nam sprawne przeprowadzenie projektu uruchomienia platformy e-commerce w magazynie w Mszczonowie. W kolejnych miesiącach planujemy wspólną optymalizację procesów e-commerce” mówi Agnieszka Tuszyńska-Pączkiewicz, koordynator ds. logistyki, Norauto Polska.

„E-commerce ma kluczowe znaczenie w naszej strategii rozwoju na polskim rynku. Obsługa sklepu internetowego Norauto to pierwszy krok, teraz będziemy wzmacniać ofertę skierowaną do tej branży. Z pewnością skorzystamy z doświadczenia i know-how Grupy ID Logistics, europejskiego lidera w obsłudze e-commerce” podsumowuje Sylwia Dunn, dyrektor ds. rozwoju, ID Logistics Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ID Logistics Polska RSS ALERT    /    Norauto RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    logistyka e-handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.146.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.