Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

ID Logistics odnotował 40 proc. wzrost zamówień w Black Friday

Grupa ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych, specjalizujący się w logistyce kontraktowej, podsumował obsługę magazynową podczas wielkiego święta wyprzedaży Black Friday („Czarny Piątek”), które w tym roku odbyło się 24 listopada. W ciągu trzech dni, obejmujących Black Friday i następujący po nim weekend, ID Logistics odnotował rekordowy - 40 proc. wzrost liczby zamówień zrealizowanych w magazynach na całym świecie. Największe wzrosty dotyczyły magazynów dla branży e-commerce.

ID Logistics odnotował 40 proc. wzrost zamówień w Black Friday
fot. ID Logistics

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 30-11-2017, 12:40

Obsługa logistyczna zleceń składanych przez klientów w czasie Black Friday, który w ciągu kilku lat stał się kluczową datą w kalendarzu przedświątecznych zakupów, wymaga odpowiedniego zarządzania łańcuchem dostaw. Największym wyzwaniem z punktu widzenia operatora jest zrealizowanie maksymalnej liczby zamówień w rekordowo krótkim czasie. W magazynach zarządzanych przez ID Logistics w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej przygotowania do operacji Black Friday 2017 rozpoczęły się już kilka tygodni wcześniej. Objęły one m.in. zatrudnienie, przeszkolenie pracowników tymczasowych i specyficzną organizację transportu. W tych dniach wiele magazynów ID Logistics pracowało przez całą dobę, w trybie trzyzmianowym, tak aby zapewnić sprawną obsługę klientów z branży e-commerce oraz handlu detalicznego.

Tegoroczny szczyt sprzedażowy bezpośrednio przyczynił się do wzrostu liczby zamówień realizowanych u klientów ID Logistics z branży e-commerce, takich jak Cdiscount, Nespresso, Privalia i Vente Privée, gdzie odnotowano trzykrotny wzrost wolumenów oraz klientów detalicznych, rozwijających sprzedaż tradycyjną lub wielokanałową (w Brazylii, Europie i Chinach), z branży high-tech (Media Markt, Boulanger), odzieżowej (Grupa Cortefiel) i kosmetycznej (Yves Rocher).

Również w Polsce ID Logistics odnotował wzrost liczby zamówień w magazynach, co wiązało się z obsługą licznych akcji promocyjnych przygotowanych przez klientów. - W naszych magazynach, tzw. wysoki sezon związany z przedświątecznymi zakupami, rozpoczął się już w październiku. Jesteśmy bardzo dobrze do niego przygotowani. Teraz realizujemy zamówienia związane z licznymi akcjami promocyjnymi, do których zalicza się także Black Friday. W tym okresie odnotowujemy wzrost zamówień o średnio od 20 do 30 proc. - mówi Zbigniew Bzukała, dyrektor magazynów ID Logistics w Będzinie i Gliwicach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ID Logistics RSS ALERT    /    ID Logistics Polska RSS ALERT    /    Zbigniew Bzukała RSS ALERT    /    Black Friday RSS ALERT    /    logistyka kontraktowa RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.73.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.