Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ID Logistics przedstawiło strategię rozwoju do 2019 roku

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 05-04-2017, 12:56
ID Logistics przedstawiło strategię rozwoju do 2019 roku
fot. ID Logistics

Jak mówił Yann Belgy, dyrektor generalny ID Logistics Polska, podczas konferencji prasowej, długofalową strategię ID Logistics wyznaczają konkretne i ambitne cele. - Po pierwsze zdobycie pozycji czołowego operatora logistycznego w Europie. ID Logistics jest drugim co do wielkości operatorem logistycznym świadczącym usługi logistyki kontraktowej we Francji i Hiszpanii, natomiast w Belgii, Holandii i Niemczech znajduje się w pierwszej dziesiątce - mówił Yann Belgy.


Podkreślał, że w 2017 roku działalność Grupy ID Logistics będzie ukierunkowana głównie na osiągnięcie pełnych produktywności magazynów otwartych w ubiegłym roku. Grupa będzie kontynuować strategię dynamicznego wzrostu i konsekwentnie zwiększać swój udział w rynku. Będzie wspierać klientów, przygotowując ofertę, która pomoże im sprostać nowym wyzwaniom biznesowym. Wzmacniając obecność na rynkach europejskich ID Logistics planuje też rozszerzenie zakresu usług o nowe branże.

ID Logistics Polska przyjęła strategię dalszego rozwoju na rynku polskim w latach 2017-2019. Wyznaczają ją 3 główne cele: wzmocnienie pozycji lidera w obszarze dedykowanej logistyki kontraktowej, rozwój oferty skierowanej do sieci handlowych i firm z branży FMCG oraz rozszerzenie, w oparciu o międzynarodowe doświadczenie i know-how, zakresu działalności o ofertę dla branż e-commerce, kosmetycznej i odzieżowej. W 2017 roku planowany wzrost obrotów ma wynieść 16 proc.

- 2016 rok był dla nas bardzo dobrym rokiem. Umocniliśmy pozycję lidera i głównego dostawcy usług logistycznych dla sieci handlowych. Nasze grono klientów poszerzyło się o firmy z branży motoryzacyjnej i FMCG. Rozwinęliśmy współpracę z dotychczasowymi klientami. Kluczowe znaczenie i tym, co wyróżnia nas na rynku, jest najwyższa jakość obsługi klienta. Dlatego jesteśmy dumni z tego, że nasze starania zostały docenione. W przeprowadzanym co roku wewnętrznym badaniu satysfakcji klientów ID Logistics uzyskaliśmy najlepsze wyniki w całej Grupie, w skali 0-5 nasz wynik to 4,15. Dzięki uznaniu i wysokiej ocenie polskich klientów zdobyliśmy też tytuł „Operatora Logistycznego Roku 2016“. Dla nas to doskonała motywacja do dalszych działań. Jesteśmy przekonani, że strategia na lata 2017-2019 otworzy nowy rozdział w rozwoju naszej firmy- zapowiada Yann Belgy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.