Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

ID Logistics uruchamia nowy magazyn i tworzy ponad 150 miejsc pracy

ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, kontynuuje dynamiczny rozwój na polskim rynku. Firma uruchamia właśnie kolejny magazyn koło Piotrkowa Trybunalskiego i już na początku 2019 roku planuje zatrudnienie ponad 150 osób, które będą odpowiadać za jego kompleksową obsługę. Pracę w nowym centrum dystrybucji ID Logistics znajdą zarówno magazynierzy, pracownicy obsługi klienta jak i managerowie.

ID Logistics uruchamia nowy magazyn i tworzy ponad 150 miejsc pracy
fot. ID Logistics

Nowy obiekt o powierzchni 13 tys. m² znajduje się w centrum logistycznym P3 Piotrków położonym w Woli Bykowskiej, oddalonej o 6 km od Piotrkowa Trybunalskiego i 40 km od Łodzi. O wyborze tego miejsca zadecydowała m.in. dobra infrastruktura i lokalizacja, w pobliżu autostrady A1 oraz drogi ekspresowej E67. Dodatkowo centrum logistyczne jest bardzo dobrze skomunikowane z Piotrkowem Trybunalskim i Łodzią, co będzie dużym ułatwieniem dla dojeżdżających pracowników. W procesie poszukiwania lokalizacji i przygotowania długoterminowej umowy wynajmu ID Logistics wspierała firma JLL. To już trzecie centrum logistyczne, zarządzane przez operatora, które zostało uruchomione w tym regionie.

Rekrutacja do magazynu w Woli Bykowskiej już trwa

W Woli Bykowskiej praca czeka m.in. na magazynierów, operatorów wózków widłowych, pracowników administracji magazynowej, pracowników biura obsługi klienta i reklamacji a także managerów tj. kierownik zmiany czy manager ds. technicznych i ochrony. Proces rekrutacji właśnie się rozpoczął i jest prowadzony dwutorowo, w ramach rekrutacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.  Do nowego zespołu ID Logistics poszukuje pracowników o różnych kompetencjach i doświadczeniu. Odpowiednimi uprawnieniami muszą wykazać się operatorzy wózków widłowych wysokiego składowania, ważna jest umiejętność obsługi komputera, analityczne myślenie oraz doświadczenie i wiedza na temat procesów magazynowych. W przypadku stanowisk związanych z zarządzaniem wymagana jest wiedza z zakresu prawa pracy, umiejętności managerskie i negocjacji.

„Oferujemy ciekawą pracę w dużej, międzynarodowej firmie, która jest liderem dedykowanej logistyki kontraktowej. Jako pracodawca kładziemy nacisk na wspieranie rozwoju zawodowego pracowników. Zapewniamy możliwości awansu w rekrutacjach wewnętrznych. „Od magazyniera do dyrektora” to nie pusty slogan, ale częsta ścieżka kariery w ID Logistics” – mówi Małgorzata Hornig, dyrektor HR, ID Logistics. „Do aplikowania zachęcamy wszystkie osoby, które interesują się logistyką, bez względu na to czy mają już doświadczenie czy dopiero chciałyby spróbować swoich sił w naszej branży”.

ID Logistics zapewnia także swoim pracownikom różne benefity pozapłacowe, m.in. karty przedpłacone na święta, wyjazdy szkoleniowo – integracyjne, także ubezpieczenie na życie czy kursy języków obcych.

więcej informacji:

ID Logistics RSS ALERT    /    ID Logistics Polska RSS ALERT    /    Małgorzata Hornig RSS ALERT    /    magazyny RSS ALERT    /    logistyka kontraktowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.