Igloo pracuje nad odswieżeniem logo i wizerunku
Firma Igloo wdraża nową strategię marketingową. Cały proces rebrandingu potrwa do końca roku. Celem firmy jest silne przemodelowanie wizerunku a wśród najważniejszych działań wymienić można m.in. zmianę logo, budowę nowego portalu korporacyjnego, stworzenie spójnego corporate identity, przeznaczenie rekordowego budżetu na działania marketingowe, mocniejsze zaangażowanie w projekty sponsoringowe oraz uruchomienie internetowej platformy handlowej B2B.
Igloo, z siedzibą w Bochni i Starym Wiśniczu, to producent urządzeń chłodniczych oraz wyposażenia sklepów, punktów gastronomicznych i restauracji.
- Do rebrandingu przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu, dostrzegając konieczność zmian zarówno w wizerunku marki, jak i w kwestii działań poprawiających i usprawniających procesy produkcyjne. W ub.r. firma przygotowała się logistycznie do nowego etapu ekspansji. Zbudowaliśmy m.in. nową halę produkcyjną i wdrożyliśmy całkiem nowe systemy informatyczne, o znacznie większej niż do tej pory wydajności. A na przełomie 2009 i 2010 r. nasz dział marketingu opracował całkowicie nową strategię marketingową i podjęliśmy decyzje o jej wdrożeniu w roku 2010 - mówi Mateusz Kierepka, Chief Information Officer w Igloo.
Pierwsze efekty implementacji nowej strategii właśnie stają się widoczne. Agencja brandingowa Dragon Rouge przygotowała dla Igloo nowe logo i całkowicie nowe, całościowe corporate identity. Nowe logo i identyfikacja wizualna wyrażają nowoczesny charakter firmy, która stawia na dynamiczny rozwój i potrafi sprostać wymogom współczesnego rynku i potrzebom klientów. Z kolei agencja interaktywna Adweb przygotowała nowy portal korporacyjny Igloo.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!