Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ile jest warta banda na stadionie?

  • Autor: PAP / Gazeta Wyborcza
  • Data: 26-06-2012, 08:14

Komputer "obejrzał" Euro 2012 w telewizji i sprawdził, jak bardzo widoczne są marki pojawiające się na stadionach podczas meczów. Okazało się, że dużo mniej, niż wydawało się firmom - donosi "Gazeta Wyborcza".

Artur Łobanowski zainicjował projekt Brand Signals, który ma obiektywnie sprawdzać wykrywalność marek na telewizyjnym ekranie.

Dzięki odpowiednim algorytmom komputer zlicza marki, a następnie uwzględnia tylko takie, które pojawiły na ekranie wystarczająco długo, by mogły być zauważone.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 290) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH