Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

ING Food&Retail Trends: Dużym markom coraz trudniej ewoluować w tak szybkim tempie jak trendy konsumenckie

- Jednym z kluczowych faktów, który wpływa na rynek żywności jest bardzo szybka zmiana trendów i preferencji konsumentów. Kiedyś to zajmowało więcej czasu, teraz postępuje błyskawicznie - mówi Deborah Perkins, Global Head of Food and Agribusiness ING NV podczas wydarzenia ING Food&Retail Trends.

ING Food&Retail Trends: Dużym markom coraz trudniej ewoluować w tak szybkim tempie jak trendy konsumenckie
Deborah Perkins, Global Head of Food and Agribusiness ING NV w rozmowie z Edytą Kochlewską

- To z kolei powoduje, że dużym markom, dostarczającym dużo produktów na rynek detaliczny, jest coraz trudniej ewoluować w tak samo szybkim tempie, jak trendy konsumenckie. Otwiera to możliwości przed mniejszymi producentami, którzy potrafią szybciej zareagować na zmianę - mówi.

Kolejnym trendem jest konsolidacja. Zdaniem naszej rozmówczyni, firmy stają się coraz większe w pogoni za efektywnością czy inwestycjami w kolejne obszary wzrostu czy nowe ścieżki łańcucha wartości.

- Rynek kształtowany jest też przez nowe kanały dystrybucji: zyskuje sprzedaż online. W przypadku żywności też obserwujemy te wzrosty. To powoduje, po stronie detalistów, pytanie o ich rolę w świecie nowej dystrybucji: w jakim kierunku mają ewoluować i jak mają przekierować proces zakupowy w kierunku doświadczenia - przyznaje Deborah Perkins.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Deborah Perkins RSS ALERT    /    ING Food&Retail Trends RSS ALERT    /    ING RSS ALERT    /    trendy 2018 RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    trendy żywieniowe RSS ALERT    /    Edyta Kochlewska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.